Hallo allemaal, Ik heb hier een beetje rondgespit maar kon niks vinden of er al een onderwerp open staat voor mama's en papa's die voor een 4e kindje willen gaan.. Groetjes jozie
Hoi Jozie, Nee ik kon ook niets gevonden krijgen over papa's en mama;s die voor een 4e gaan, wel een derde, maar verder niet. Jullie willen dus voor een 4e? Ik wil ook heel graag, niet nu, maar volgend jaar wel, maar mijn man wil niet meer, vind het te druk en mijn laatste zwangerschap was ik ook niet zo gezellig. Heb je nog tips voor me???!!! Kan me niet voorstellen niet meer zwanger te raken, ben er echt verdrietig om, ben verder heel gelukkig met mijn gezin hoor begrijp me niet verkeer, maar we hadden altijd gezegd 4 kinderen te willen, hij ook!!! En nu krabbelt hij terug. Verder vind ik het dalijk wel jammer dat hij/zij geen eigen kamer kan krijgen, we hebben namelijk maar 4 slaapkamer, hoe ga jij dat oplossen? Succes verder!!! Groetjes Lies
Hoi Lies, Wat leuk dat je heb gereageerd.. Ik vond het wel raar om te vragen of er al een clubje was die voor de vierde willen gaan(het komt zo hebberig en groot over).. Mijn man wilde het liefst 5 kindjes, maar na nr3 waarvan het helaas ook niet helemaal super ging had hij zoiets van schat laten we het maar onze 3 meiden houden.. Ook ik ben super trots en gelukkig met mijn 3meiden (9,3,en 1) maar het voelt nog niet als compleet... het klinkt volgens mij echt raar maar zo is mijn gevoel. Wij hebben 4 slaapkamers en een zolder waar de oudste eventueel heen kan.. Alleen zou er een andere auto moeten komen en voor de rest groei je er denk ik toch wel in.. Ik zie dat je jongste 6 mndjes is, hoe oud zijn je andere kindjes?? Alleen denk ik nu dat hoogstwaarschijnlijk nr 4 toch wel in aantocht is.... Maar mocht het niet zo zijn dan hebben we besloten om het toch te gaan proberen.. Ik heb ook heel erg dat ik het me niet kan voorstellen om niet meer zwanger te zijn en echt de meeste verklaren me voor gek(zeker na onze laatste zwangerschap) maar dat is een gevoel dat kan je een ander niet uitleggen(en ook je eigen man niet denk ik). Ik hoop voor je dat jullie eruit komen want dat zal altijd moeilijk blijven als de 1 het wel wil en de ander niet.. Groetjes Jolanda
Hoi Jolanda, 3 meiden, dat lijkt me echt geweldig! We hebben nu 2 jongens van 4 en 2 jaar en dan een klein meisje van 6 maanden. qua auto zitten we al goed, omdat we altijk zijn uitgegaan van 4 kindjes. Het klinkt inderdaad een beetje hebberig dat kan ik me helemaal voorstellen. Ik schaam me soms ook echt als ik de verhalen lees van andere. Bij mij is het allemaal redelijk makkelijk gegaan en mag ik eigelijk ook helemaal niet klagen, maar toch blijft dat geoel er wel. Maar jij denkt nu dus zwanger te zijn op dit moment? heb je al getest, of is dat nog te vroeg? Ik zal voor je duimen. We zijn al zover dat hij wil kijken of er een 5e slaapkamer kan worden gecreeerd, dus dat is op zich heel positief, we hebben geen zolder, maar ik wil wel alles dan op de 1e verdieping en niet 1 beneden of zo. We zullen zien, en het hoeft voor mij ook niet meteen hoor, over een jaar zwanger worden is ook nog tijd genoeg. We zullen zien! Groetjes Lies
Hej, Ook wij willen voor een vierde gaan. We hebben 2 meiden (bijna 10 en bijna 5) en een zoon (8,5 jaar). Mijn man vond 3 echt genoeg, maar op een gegeven moment vond hij het toch wel een leuk idee om voor nr 4 te gaan. Eind mei is m'n spiraaltje verwijderd en nu maar afwachten, Ben eigenlijk altijd wel snel zwanger geraakt dus hoop eigenlijk van nu ook. Groetjes
het is hier even stil geweest zie ik. Maar tot nu toe is het wel bijna het enige clubje wat betreft 4 kindjes. Ik wilde even zeggen dat mijn man het toch wel ziet zitten een 4e. Hij heeft het er steeds meer over. Een 4e slaapkamer is gerealiseerd!!! Ben echt zo super blij! Maar we willen nog wel eventjes wachten, ik verwacht zo rond februari, maar goed je kunt zoiets niet echt plannen. we zien wel Jolanda ben je nu zwanger of..... Tona ben jij al zwanger? Groetjes Lisette
Hoi Lies en andere meiden, Ik wil ook graag een vierde...Ik herken mezelf in jou verhaal alleen vind mijn man het genoeg met drie kinderen in drie jaar tijd. Hij wil ooit nog wel een vierde maar nu nog niet. misschien over een jaartje of 2 ( als de jongste op school zit)..het nietcompleetgevoel ken ik.... liefs Najet