Wie weten van de kinderwens?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saz667, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    denk wel dat me ma vermoedens heeft maar die vraagt er niet naar.

ook word er opvallend veel naar me buik gekeken steeds. door verschillende mensen. dus moet echt me buik inhouden anders gaat er weer van alles rond.

2. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    M'n ouders en m'n zus, verder niemand.

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Echt iederéén die we kennen, weet het bij ons!

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nou bij mij wisten mijn moeder en schoonouders en zusje en broer en zwager en schoonzus het ook, want heb bij de vorige zwangerschap een mk gehad, dus ze wisten dat we er weer mee bezig waren.

En eigenlijk weten me oma's en me tante en neefje het ook hmmm......... best veel mensen eigenlijk :D

5. Loe

Loe Niet meer actief

Wij hebben het onze ouders en broers/zussen wel moeten vertellen. toen wij terug kwamen van vakantie, zeiden wij: zet het poezenmandje maar in de gang, wij zetten het zelf wel op de goede plaats terug (boven)..........nee hoor........gewoon boven neerzetten. En daar stond een commode......

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    bij ons weet ook ong. iedereen dat we er mee bezig zijn. behalve de opa en oma's, ooms en tantes en de vere familie leden.
    maar onze ouders, broers, zussen, beste vrienden weten het wel.
    ik kan namelijk heel moeilijk mn mond houden.

mn beste vriendin stuurt rond mn menstuatie periode vaak een sms om te vragen of er al wat nieuws is. hahaha

7. Angje

Angje Lid

8 dec 2008
    13
    0
    0
    Brabant
    Bij ons weet alleen mijn nichtje het die woont ook verder van ons vandaan,
    en heeft net zelf een kleintje gehad :D dus ik kan haar veel vragen! Verder weet helemaal niemand het!
    Wij willen de verassing groot houden! :D
    Ze weten allemaal dat wij het graag willen,
    maar niet dat we er nu mee bezig zijn! ;)

8. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    iedereen weet het bij ons..
    mja wat wil je als je voor de 2de keer word geopereert!

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Bij ons weet iedereen het. Behalve op het werk (op een enkele collega na) Achteraf wel spijt, want nu krijg je toch elke ronde : en?

Maarja, ik kan echt mn mond niet houden....

10. Hier hetzelfde niemand weet het, we houden het lekker voor onszelf.
    Mocht het zover zijn, dan horen ze het vanzelf ;)

11. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Bij ons weet helemaal niemand het !

Wij houden dit lekker voor onszelf .
    Ik wil die druk niet van ...en en en ?

Nou hebben wij gelukkig geen moeite om onze mond te houden .

12. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Wij hebben het tegen niemand verteld.
    Geen van mijn vriendinnen heeft al kinderen, maar bij de vriendengroep bij mijn vriend uit het dorp lijkt het wel een babyboom.
    Mijn vriendinnen zullen het wel een redelijke shock vinden als het eenmaal zover is, maar rest van de vrienden niet hoor!

We hebben ook niets tegen mijn ouders gezegd, al zullen die het wel aanvoelen. Mijn moeder heeft al jaren een 'opa en oma' boekje in de kast liggen... Mijn schoonouders zullen niet weten wat ze overkomt, mocht het zo ver zijn. We liggen nu al dubbel om hun mogelijke reactie! haha

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Mijn ouders, mijn zus, een vriendin en een collega weten het. Ik vind het fijn om voor advies bij hun aan te kloppen of als ik ff gefrustreerd ben. Gelukkig zijn zij niet zo van en en en... dat scheelt!

14. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    M'n zus en collega weten het! Meer niet, dus dan is de verrassing des te groter als het zover is. Vind het wel moeilijk om het voor me te houden, maar doe m'n best!

15. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Alleen mijn beste vriendin weet dat we bezig zijn (is nu pas eerste ronde). Ben voorlopig niet van plan andere mensen in te lichten. Zij heeft één keer gevraagd of we er nu echt voor gingen en later tegen me gezegd dat zij mij er niet naar zal vragen, maar dat het initiatief bij mij ligt als ik erover wil praten. Eerlijk gezegd vind ik dat ontzettend prettig. Uiteraard is ze wel de eerste die ik bel mocht het raak zijn.

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Mijn ouders, zus(sen) en de zus van me ex.
    Maar die wist al dat ik een hele grote wens had toen ik nog bij dr broertje was maar die was ontvruchtbaar, dus dan lukt het niet he .. Overigens is dat niet de reden dat we niet meer bij elkaar zijn..

17. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Mijn ouders en mijn allerbeste vriendin...als ik zwanger zou raken vertel ik het pas na 3 maanden dat het raak is.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Een aantal collega's! Hebben een erg hecht team met veel moedertjes!
    Ze vragen er verder niet naar, dus het ligt bij mij of ik er iets over vertel!
    Daarnaast zijn 2 van die collega's ook bezig met zwanger worden dus als de een het dan zegt, is het toch gauw dat je het zelf ook zegt! :)

Mijn vriend heeft het tegen een hele goeie vriend gezegd, die niemand anders van onze familie/vrienden kent, dus dat kan ook geen kwaad :)

19. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Hier weet ook niemand het! Alhoewel mijn moeder volgens mij wel vermoed dat het niet lang meer gaat duren, dat voelen ze toch aan.

En eh, eigenlijk weet de hele wereld het he, via het forum ;)

20. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Bij ons weet niemand het!
    We hebben natuurlijk nog maar net de beslissing genomen om ervoor te gaan.
    Ik wil het liefst weer voor een verassing zorgen, maar aan de andere kant zou ik het wel van de daken willen schreeuwen. Maar hoe moeilijk ik het ook vind, ik hou mijn mondje voorlopig op slot

Deel Deze Pagina