Mijn moeder, mijn zusje en een vriendinnetje weten het van ons. Vriendinnetje is net zwanger dus ik kon mijn mond ook niet meer houden.
Bij ons weet alleen een goede vrienden van ons het. Verder weet helemaal niemand het maar er zijn er wel veel die niet gek op zullen kijken als we straks zwanger zijn. Ik wil het aan de familie vertellen als we het weten en aan de rest als we rond de 3 maanden zijn.
van dat en, en, en balen wij nu wel een beetje van, mijn schoonzusjes vinden het toch lastig om niet steeds te vragen. Met de feestdagen ben ik iets gegroeid (2/3 kilo) en toen was het meteen (is ze zwanger? Ze is wel wat voller..) zucht.. en probeer dan nog maar eens blij te zijn als zij aankomen met een klein babietje wat nog maar 3 mnd oud is.. jaloezie..
mijn ouders. Zijn ouders sinds een halfjaartje, ik vond dat ze wel mochten weten dat wij al bij de gyn lopen. Denk dat mn broer en zusje het ook wel in de gaten hebben. Verder m n liefste oom en tante, mn nichtje (tevens vriendin), Sinds zaterdag weet ik dan mn andere nicht hetweet. Een hele goede vriendin met 2 kids weet het ook. En 1 collega, een soort moeder theresa haha die kwam er zelf achter. En mn moeder heeft zich laatst versproken aan 2 jongens die ik ook goed ken. Dus dat zijn er aardig wat. Maar er is niemand die zeurt of iets. Verder gaat het ook niemand wat aan vind ik..
bij ons weet alleen mijn moeder het, en een goede vriendin, die inmiddels bezig is voor de 2e. op mn werk lopen er heel veel zwanger, ,maar toch durf ik er niet over te beginnen. dus hou het lekker voor mezelf en mn man, als het raak is horen ze het vanzelf wel.
Bij ons weet niemand het. Kan niet wachten tot het moment dat ik het mag gaan zeggen. Maar we hebben er toch voor gekozen om dat pas te doen als ik ook daadwerkelijk zwanger ben.. En zelf misschien tot de eerste echo.
Bij ons weet mijn moeder het en mijn beste vriendin en haar vriend. Verder weet zo ongeveer iedereen wel dat we graag kinderen willen, waar niet dat we er nu ook echt serieus mee bezig zijn. Maar ik moest t wel aan iemand vertellen hoor, ik kon gewoon mijn mond niet houden . Gelukkig vonden mijn moeder en vriendin t echt hartstikke leuk (had ik ook wel verwacht eigenlijk).
Bij ons weet nietmand het. we zijn ook afgelopen jaar getrouwd dus ze vragen er wel eens naar. maar we hebben geen moeite om onze mond te houden. als we het wel vertellen dan weet ik er zo wel een paar op te noemen die er elke maand naar vragen hoe het er voor staat. en dat lijkt ons een beetje vervelend. misschien als we wat langer bezig zijn, we het wel tegen een paar vertellen hoor, maar dat zien we dan wel.
bij ons weeen alleen 2 hele goede vrienden en verder de mensen op het forum het, de verrassing hou ik liever voor de familie! dat word trouwens wel lastig, ik ga met mijn schoonmoeder en haar zus naar de huishoudbeurs en eigenlijk wil ik ook even langs de negenmaanden beurs, maar dan alleen voor de nijntje tas die je daar kunt kopen (das echt waar hoor!, ik ben gek op nijn!) , maarja zie ze er dan maar zo ver te praten dat ze dan niet ineens vreemd gaan kijken.
Bij ons zijn het goede vrienden die weten dat we gestopt zijn met de pil. Wij zijn vorig jaar getrouwd en al 14 jaar samen dus iedereen verwacht het ook wel een beetje. Heb gewoon gezegd dat we aan het oefenen zijn en we wel zien wanneer het komt. Met mijn vriendinnen die al kinderen hebben heb ik het er meer over om ook een beetje advies te vragen. Ik moet zeggen dat ik nog van niemand enne al zwanger? heb gehoord. Nu ze het weten zullen ze me in de gaten houden of ik nog een wijntje drink, maar ze vragen er niet naar dus dat is wel fijn. Vind het wel fijn dat sommige het weten....maar op het werk zeg ik nog niks, dat komt wel als het echt zo is.
Leuk topic en goede vraag! Bij mij weet een collega het. We begonnen tegelijk en zij is nu zwanger. Verder weet mn schoonzusje het. Tegen mn ma heb ik gezegd dat het zeker nog meer dan een jaar zal duren, want ik werd helemaal gek van dr haha. Ze heeft t anders steeds over een kleinkind!
Bij ons weet mijn zus het omdat ze kraamverzorgster is geweest en nu op het consultatie bureau werkt. Altijd handig want ze weet veel. Een collega omdat ik ff kwijt moest pas, dat ik 10 dagen over tijd was, nu 16 dagen trouwens. En een ex collega omdat ze paranormaal begaafd is. Helaas kan ze niet op afstand readings geven.... tóch een x koffie drinken daar hihihi... Groetjes Cynthia
Hoi, Alleen mijn beste vriendin weet het en me schoonouders. Wat ze overgens erg leuk vinden Ik wil het nog niet aan mijn ouders en zus vertellen. Wil ze graag verrassen als het een keer zo ver is. Ach mag nog niet klagen zijn net 4 mnd bezig. Geduld is een schone zaak
bij ons vermoedt mijn moeder wel iets volgens mij.. 2 vriendinnen van mij weten het (1 stopte tegelijk met de pil= nu zwanger en andere vriendin kwam vertellen dat ze zwanger was = nu bevallen). verder een vriend van mijn man weet het... we zijn bijna jaar geleden getrouwd en hebben er nooit geheim van gemaakt dat we kinderen willen.. het enige wat irritant is, is dat ik op een kantoor werk met veel meiden en die vragen (uhhh praten er steeds over..) of ik zwanger ben. maar goed, dat moet ene oor in, andere oor uit!
Een vriendin weet het, tenminste die heb ik verteld dat we na onze bruiloft voor een kindje wilden gaan en de bruiloft is inmiddels geweest dus.. En verder weet een collega van mn man het waarmee die altijd samen naar zn werk rijdt het. Die hoorde me door de telfoon zeggen dat er nogsteeds geen baby in mn buik zat ( ik was ongesteld geworden). Die is gelukig zo lief om het niet verder te vertellen op zn werk. Oh ja en mn schoonmoeder had een lege strip zwanger worden pillen gevonden toen we bij dr logeerden maar mn man heeft gezegd dat we er nog niet mee bezig waren maar dat het uit voorzorg was, nah ja volgens mij gelooft ze dat niet hoor. Voor de rest hebben we het niemand verteld maar eigenlijk ga ik er vanuit dat iedereen het wel weet maar gewoon zo aardig is om er niet naar te vragen zolang wij niks zeggen.
Hier weet niemand het. Ze weten wel dat we gaan jaren meer gaan wachten en dat ik de pil al maanden niet meer neem. Hebben ook nog maar net vandaag beslist dat we vanaf deze maand voor een tweede gaan...