Wij wisten het de eerste keer niet, en nu wel. En beide ervaringen vind ik erg leuk. Overigens hebben we tegen niemand gezegd dat wij het wisten, dan gaan mensen ook niet zo erg op je letten enzo en is het nog echt ons geheimpje...
Wij wisten bij Luca wat het zou worden....daar hebben we nooit spijt van gehad. Vond het wel fijn. Kon gerichter dingetjes kopen en met naam verzinnen een stuk makkelijker Nu weten we het weer en ik ben er weer erg blij mee dat we het weten, want deze keer kwamen we niet uit de namen dus nu hoeven we er maar 1 uit te zoeken We hebben het nooit aan anderen verteld...vind het veel leuker om tussen ons 2tjes te houden
Ik zou het graag willen weten hoor! Veel makkelijker met het kopen van kleertjes en spulletjes (ik hou van kleur ), en het wordt dan toch een beetje concreter! Maar ik denk dat we het voor de buitenwereld nog wel een tijdje geheim zouden houden...
hey mij man wilde het niet weten maar ik wel bij de vorige ook dus ik met de 20 weken echo maar toen lag de navelsteng in de schoot dus kon ze het niet zo goed zien maar ze durfde haar geld wel op een jonge te zetten dus ik helemaal blij ik vond dat heelleuk tot ik me een keertje verpraate tegen mensen die ik nooit zie en daar stond mn man bij en wat was ie blij dat ie het wist hij vond het zo leuk later hebben we het aan de gyn gevraagd of ze nog een keer wilde kijken en zij zei een meisje nu zit ik weer bij onze eigen dokter en die heeft weer gekeken en die zegt ik zie tog echt een mannetje haha dus nou weten we het nog niet je zal wel denken hoe kan het nou dat ze zo vaak kijken bij een gyn kijken ze zo en zo met een echo en onze dokter heeft een eigen echo apparaat dus lekker makkelijk dus zo zie je maar het is nooit 100 procent zeker
@ imd, dat is een beetje onzin, dat ze niet geinteresseerd zijn bij een 20 weken echo. Dat ligt er maar net aan bij wie je dat laat doen Je bent niet verplicht om daarvoor naar het ziekenhuis te gaan. Wij wilden het weten, en iedereen die erom vraagt mag het weten van ons
wij weten het ook al, allebei wilden we het wederom van te voren weten, vind het erg makkelijk met namen, geboortekaartjes kiezen, kamertje maken, maar vooral, omdat we al drie meiden hebben en of ik de meiden spullen kon weg knikkeren of bewaren en we kunnen het bewaren ook mensen die het willen weten mogen het horen hoor, de familie weet het ook al, wat ik wel voor me hou zijn de namen, toch nog iets van een geheimpje. bij de eerste twee meiden wisten we het niet van te voren, maar had ik al heel sterk het gevoel dat het meiden zouden worden.
Wij weten het niet en hoe dichterbij de datum hoe spannender we het gaan vinden. Ik denk een jongen en man denkt meisje....zijn dochter (3) denkt ook een meisje... Voor de rest vind ik het leuk dat iedereen een gokje doet, en moet zeggen dat heel veel mensen in het begin een jongen dachten en nu veel een meisje....ach nog even en we wten het. Qua namen hebben wel allebei en het kaartje is het zelfde maar of met een roze detail of blauw. Het kamertje is wit met beige en de kleertjes zijn wit of ecru en als het geboren is kunnen we binnen 10min jongens of meisjes kleren hebben (we hebben allebei een kleding winkel.... )
wij wisten het met de echo van 16 weken wij wouden het beiden graag weten, mijn vriend is stamhouder en hij hoopte al op een zoontje, en net als altijd krijgt hij wat hij vraagt ik vind het wel makkelijk om te weten, zo kan je niet alleen gericht kleertjes en kamertje kopen maar ook al een beetje gericht doopsuiker en geboortekaartje enzo kiezen. we hebben er overigens geen geheim van gemaakt dat het een jongen word. de naam houden we wel geheim!
Wij wilde het ook weten, zelf hadden we heel erg het gevoel dat het een meisje was en iedereen om ons heen ook, dus we hadden het altijd al over haar en zij. We lagen voor de 20 weken echo en ze heeft meteen even gekeken, nou heel duidelijk een meid hoor, als dit nog een jongetje moet worden weet ik het niet meer . Gelukkig hebben wij vanmiddag nog een 20 weken echo in het ziekenhuis dus kunnen we het nog ff checken, maar de staaltjes van de roze verf liggen al bij ons thuis. Wij vonden het een leuke verrassing zo op de helft van de zwangerschap en ik denk dat wij ook heel erg om zouden moeten schakelen als het een jongetje was geweest. Verder houd ik niet zo van die beige dingen en kan nu dus gericht op meisjes dingetje shoppen. Ik vind de zwangerschap ook wat echter geworden omdat we het nu toch echt over onze dochter hebben ipv de baby. Staat op 1 of andere manier toch wat dichter bij ons. @sharon: met 16 weken wilde de gyn niet kijken
Ik wilde het ook niet weten maar mijn mannetje wel en toen we de 20 weken echo hadden, hebben we afgesproken dat we het op zouden laten schrijven, zo gezegd zo gedaan en een paar dagen hebben we er niet naar omgekeken maar op een gegeven moment toch maar gekeken en nu hebben we de 28 ste een pretecho en dan willen we zelf wel even naar het geslacht kijken verder hebben we het aan niemand verteld maar me mannetje verspreekt zich zelf wel erg vaak
Wij willen het ook heel graag weten we kunnen niet langer wachten met 13 wkn en 4 dgn heb ik een echo gehad en toen vroegen we of de gn al kon zien wat het is want soms kan dit wel en het s een erg ervaren gyn (gyn van het jaar gekozen) de echo was ook inwendig en toen zei hij van raden jullie maar dan zeg ik of het goed of fout is. voordat we dat echt doorhadden zei hij weer van weetje wat het verschil is ik zei ja iets met streepjes ofzo en toen zei hij het is nog te vroeg maar ik vat nog steeds niet waarom hij dan eerst zei dat hij zou zeggen goed of fout
Wij willen het nog niet weten, wel lastig want voor een meisjesnaam zijn we eruit en voor een jongensnaam niet, als we wisten dat het een meid zouworden zou ons dat nu veel twijfeltijd schelen