Wie wil a.s. do-vr-of zat. meewerken aan een 3D echo cursus

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jacobien, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @ denise ik lees zo dat je kleine zich verstopt achter de placenta steeds dat hadden wij ook en liet een 3d 4d echo maken voor 130 euro... ik heb er onwijs veel spijt van eghadd foto's vond ik helemaal neit zo mooi en het filmpje ook niet. Aangezien ze heel veel moeite moest doen om ze in beel dte krijgen! dus zal er inderdaad goed over nadenken of je het geld wel waard vind :oops:.. ik heb van dde 20 fotos maar 4 leuke hooguit! althans leuk waar je haar gezichtje op zag tenminste dan!

verder iedereen veel succes daar! ik wou dat ik er ook kon liggen ;) maar mijn tijd komt wel :)

2. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Wat een mooie foto's zeg; MerleQ en JsztD!

Ik heb drie korte filmpjes meegekregen, maar omdat beeb nogal met haar gezicht in de placenta lag en nogal beweeglijk was zijn de fimpjes niet echt duidelijk. Volgens de "student" was ze een "angry beeb", want ze schopte enorm. Al die mannen die naar haar keken vond ze volgens mij maar niks, hi, hi.

Wij wisten al dat het een meisje zou worden, en dat heeft hij niet laten zien maar wel gezegd. Het beeldscherm stond zo dat ik niet kon meekijken. En er stonden zo veel mensen bij, dat ik ook niet gevraagd heb om het scherm bij te draaien. Maar moeten jullie wel doen, hoor! Gewoon voor jezelf opkomen. Je maakt er toch tijd voor vrij, en daar mag je best iets voor terug krijgen.

Maar natuurlijk wel leuk om de fimpjes te zien. Ik zal proberen om vandaag een foto uit het fimpje te halen en die in mijn album te zetten. Wat leuk is vd fimlpjes is dat de 2d beelden, naast 4d beelden zijn gezet.

Volgens mij is het wat lastiger om met een zwangerschap van 30 weken een mooie 3d echo te maken. Er is toch wat minder plek en de beeb ligt iets meer in elkaar.

Meiden, die vandaag en morgen gaan; veel succes. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en foto's.

3. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik vond het idd erg jammer hoe het gegaan is, heb gisteren een mailtje naar dhr Slikke voor gestuurd en die gaat kijken of mijn beelden nog in het systeem staan opgeslagen en alsnog goed op een dvd gezet kunnen worden, dus daar ben wel blij om.

Hoop dat de andere meiden, super echo's krijgen...

4. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Goed dat je gemaild hebt, Denise. Ik hoop dat de beelden nog in het systeem staan. Duim voor je.

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Jeetje Denise, echt vervelend hoe het gegaan is bij jou hoor! Ik zit ook zo in dubio of ik nu wel of geen pretecho laat maken, aangezien hij zich zo verstopte... Ik hoop dat de foto's en filmpjes van je beebje nog in het systeem staan!

Just, oh wat gaaf dat je zoveel filmpjes en foto's hebt gekregen, elk nadeel heb ze voordeel ;) En ik krijg een reuzenbaby jah... Hoe ik die eruit ga krijgen straks?! Zijn hoofd stond gelijk aan 28 weken en 5 dagen! Ik ben 26 weken en 2 dagen! Het kan gewoon niet joh!

Vond het wel heel leuk om de gezichten achter de forummers te zien! En het gebouw en ruimte waren goed te vinden hoor. Staat in het gebouw ook aangegeven.

6. Niet meer actief

Pff Denise balen zeg :( hoop ook voor je dat er nog wat in het systeem staat van je beebje!

En ja hoe je die eruit gaat krijgen? Hihi don't know? Hey maar vlinder klopte het nou dat je beebje dwars lag? Niet dat dat iets wil zeggen maar toch...

Mijn beebje ligt altijd als ik een echo heb, en dat is al best vaak geweest, wonderbaarlijk met zijn koppie naar beneden... hoop dat dit niet puur toeval is ;) maar dat zal wel!

7. Vlinder84

Ja, hij heeft tot nu toe altijd dwars gelegen (letterlijk en figuurlijk whaha... oh lach weer om m'n eigen grapje...). Ik hoop wel dat ie nog gaat draaien hoor! Maar hij vindt het spring-spelletje veel te leuk, dus ben bang dat die voetjes beneden blijven (hij zet zich af op m'n blaas waardoor ik de boel bijna laat lopen hihi en stoot dan met zijn hoofd tegen mijn ribben aan. Dat doet ie al sinds 12 weken, we zagen het op de echo en nu voel ik het dus ook). Maar mijn vriend was dus ook groot en die is ook heel de zwangerschap dwars blijven liggen... Als ie niet luistert, dan draai ik hem eigenhandig met z'n koppie naar beneden :D

8. Niet meer actief

Hahaaha GO vlinder... gewoon hard aanpakken die handel :p

9. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo Lady's

Ik heb onverhoopt af moeten zeggen voor vanmiddag 16.45.
    Misschien is er nog iemand die wil en kan?
    Ze kan het beste even bellen naar Dr van der Slikke denk ik.
    Hij heeft zijn nr gezet in het mailtje, dus mocht je geinteresseerd zijn, stuur dan even een PB, dan stuur ik je het telefoonnr.
    Niet zo netjes om t nr hier neer te zetten vind ik.

Balen zeg! Ik hoop dat iemand anders blij gemaakt kan worden met mijn plekkie.

10. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    ik zou graag nog een keer gaan voor een herkansing maar vindhet net even te ver voor het leuke, als we met de auto zouden kunnen had ikht waarschijnlijk wel gedaan

11. Vlinder84

Oh wat jammer Bibi! Maar er is vast wel iemand die graag in jou plaats wil.

Haha Just, ik ga gewoon eens een gesprekje voeren met Puck de buikboy ;). En ik ga maar eens naar beneden bij mama met de gewonde vinger kijken. Ze is zo zielig :s (en ze liet het aan me zien en ik ging toen bijna onderuit, dus heb haar vriendelijk doch dringend verzocht haar vinger niet in mijn zicht te houden haha).

12. Niet meer actief

Ik wou net zeggen, misschien is het iets voor Denise om nog een keertje te gaan.. misschien heb je dan meer geluk..

En ja vlinder dat doe maar eens, je lieve mama'tje verzorgen :p hihi
    Heerlijk bloederig ;)

13. Vlinder84

Iehl! Mijn mama ging naar de dokter, zat het verband helemaal met het bloed vastgezogen aan haar vinger... Ga bijna van m'n graatje hier! Gelukkig kon ze het in water losweken, maar gottegot de gedachte alleen al.

Denise, jammer, want het was idd een mooie herkansing geweest voor jullie! Heb je nog wat gehoord van die foto's?

14. Jippo

Jippo Lid

13 apr 2008
    75
    0
    0
    Hoi dames,

Wat een verschillende ervaringen zeg. Hoop dat diegene die vandaag gaan betere ervaringen hebben, ben weer benieuwd! Kan me voorstellen dat het ontzettend balen is dat als je op het moment zelf al niets kon zien je er ook nog achter komt dat de DVD niet goed is.

Ga proberen morgen maar heel bijdehand doen en zeggen dat ik ook mee wil kijken! :x

15. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Dag Dames,

Ik ga morgen ook voor de echo. Ik lees idd een paar nare dingen en een paar hele mooie dingen. Ik ben benieuwd hoe het mij zal gaan. Gelukkig is mijn man mee en die ik ook wel mondig genoeg om te vragen of ze een stapje opzij willen gaan als ze er voor staan. Ik weet wel dat de cursus in eerste instantie voor de artsen is, maar het is toch ook wel aardig om degene die er helemaal voor naar A'dam zijn gekomen ook even mee te laten kijken. Gelukkig wonen wij niet zo heel erg ver van A'dam, maar toch....

16. Vlinder84

Ze kunnen het scherm makkelijk naar je toedraaien, is een kleine moeite. Dus gewoon zeggen: kan t nie zien!

17. Niet meer actief

Ja idd.. is echt een kleine moeite dus gwoon aangeven hoor dat je het niet kan zien... denk niet dat ze daar moeilijk over doen!

En ieieieieekkkkkkk vlinder IK gruwel al bij het idee en ik heb het nog niet eens gezien hahahah

18. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Wij hebben ook meerdere malen aangegeven dat we het niet konden zien en zijn ook zeker niet op ons mondje gevallen, maar werd iedere keer terug gedraaid of er gingen 2 ot 3 mensen voor staan, tja op den duur begin je daar niets tegen.

19. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hey denise wel vervelend hoor :(

meiden weet 1 van jullie toevallig
    of je kan vragen naar een vrouw?
    Die voor je de echo gaat doen?
    ik wordt namelijk liever door een vrouw
    geholpen

20. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    geen idee, ik heb alleen maar mannen zien lopen, maar denk ook dat het andere studenten zullen zijn.

Deel Deze Pagina