Wie wil a.s. do-vr-of zat. meewerken aan een 3D echo cursus

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jacobien, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Er waren wel wat vrouwen, maar die gaven de cursus volgens mij zelf. De studenten waren allemaal mannelijk...

Denise, dat is echt nog lulliger! Vervelend zeg...

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hm bij mij zaten toch echt wel vrouwen in de collegebanken die de cursus volgden hoor... Er was 1 vrouw die de cursus gaf, samen met die spanjaard en die man die contact met ons heeft gehad.

3. Vlinder84

Ok, die heb ik niet gezien. Je mag trouwens zelf bij een bankje gaan staan OemMujahid. Dus als je een vrouw ziet zitten, snel je daarheen. Maar je moet wel beseffen dat je je hebt opgegeven als 'proefkonijn' je zit daar natuurlijk ook wel voor jezelf, maar zij moeten leren van jou en je kindje dus echt eisen stellen kan niet denk ik. Ze zullen er niet moeilijk over doen denk ik zo, maar je moet jezelf wel 'beschikbaar' stellen als je mee doet aan dit soort dingen. Voor wat hoort wat.

4. Jippo

Jippo Lid

13 apr 2008
    75
    0
    0
    Vlinder: vraagje aan jou aangezien je die leuke Belgen had: hoe zagen ze eruit? dan ga ik bij hun bankje staan :)

5. Vlinder84

Ow uhhh ben niet zo goed in gezichten onthouden... Een man had een bril en de ander grijs kort haar.

6. Jippo

Jippo Lid

13 apr 2008
    75
    0
    0
    Ok, bedankt! We zien wel!

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    He dames!

Ik ben weer thuis van een middagje Amsterdam. Wij vonden het echt super!
    De gyn die het praatje hield was duits en die ging in mijn buikje kijken om uit te leggen aan de cursisten wat je met het apparaat kunt doen. Iedereen kon op een groot projectiescherm meekijken, wij ook.
    De man had wel alleen aandacht voor zn praatje en wat minder voor de informatie naar mij toe, maar toen de man klaar was werden we door een vrouw verder geholpen. Zij heeft geprobeert ( onze uk is nogal bewegelijk en lag met de voeten en handen boven het hoofd! :confused: )mooie plaatjes en filmpjes te maken.
    In totaal 1 uur gelegen en 8 filmpjes en 8 foto's op de cd gekregen.
    Niet helemaal het gezichtje mooi kunnen zien, met dank aan onze uk!

Maar goed, wij vonden het de reis van friesland naar Amsterdam zeker wel waard!
    Jammer voor de meiden die andere ervaringen hebben!

Zijn er nog meer dames van hier geweest vandaag?

8. Niet meer actief

Marleen, fijn om te horen dat je een leuke dag gehad hebt :)

En bij mij stond er 1 vrouw bij... misschien heb je geluk.. maar je moet jezelf idd wel aanpassen, heb voor de rest vrij weinig vrouwen gezien! Je mag inderdaad zelf weten waar je gaat liggen, dus als je een vrouw ziet... RENNEN! :p hihi
    Vlinder had idd belgen ;) wel fijn, omdat je dan wel alles duidelijk kan vragen!
    De mijne begon op een gegeven moment over een afwijking aan de niertjes in t gebrekkig engels, toen kreeg ik t toch wel erg warm hoor!

9. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hoi,

ik heb 2 3D foto's in mijn album gezet. Ondanks dat de foto's niet echt duidelijk zijn heeft ze wel een bekend koppie. Ze lijkt een beetje op haar broertje. Leuk hé!

10. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Hallo iedereen,

Ik ben ook weer terug. Ik vond het eerlijk gezegd ook tegenvallen. Bij mij zat het scherm ook te ver van me gedraaid, kon wel wat meekijken, maar zag niet alles duidelijk. En er stonden een stuk of 3/4 mensen om het apparaat heen en alleen maar met elkaar praten. Ze gingen niks uitleggen wat ze zagen, dus ik elke keer maar vragen of alles er goed uitzag. Gelukkig was dat wel zo.

En ik dacht dat ze de hele echo gingen filmen, maar dat was niet het geval. Ze waren het gewoon vergeten. Dus op het laatst toen ze klaar waren, vroeg ik aan dr. Slikke of ik nog een dvd meekreeg. Maar ja die mensen hadden niks opgenomen en ook geen foto's opgeslagen. Dus ik kreeg helemaal niks. Echt balen.

Gelukkig vond Dr. Slikke dat ook niet kunnen, dus moest weer op de tafel liggen en toen ging er een vrouw nog snel even wat foto's nemen en kleine filmpjes van een paar seconden opnemen en die werden dan op de cd gezet. Heb ik nu een stuk of 6 foto's. Maar ja mijn kleintje wou zijn gezicht toen niet meer zo goed laten zien, dus zijn die foto's zelf ook niet zo mooi gelukt. Dus dat was wel jammer.

Een pretecho is toch wel leuker.

Maar gelukkig zag alles er goed uit en mijn kleintje groeit nog steeds goed, mooi op schema, dus daar ben ik wel tevreden mee.

Mensen die morgen gaan veel plezier.

11. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    loncocacola goed te horen dat ze topch nog tijd voor je genomen hebben en dat je nietmet legen handen naar huis hoefde te gaan, als is het niet veel het is wat toch..

12. Niet meer actief

loncocacola.. jammer dat het tegenviel! maar wel netjes van hem dat die je toch nog eventjes wat filmpjes en fotootjes heeft gegeven dan..
    en Jacobien, misschien als je de foto's wat donkerder maakt dat ze duidelijker worden, ze lijken een beetje overbelicht

13. Jippo

Jippo Lid

13 apr 2008
    75
    0
    0
    Pffff... Ik weet het even niet meer.... Zit gewoon te twijfelen of we wel moeten gaan straks.... Niet zozeer omdat het misschien teleurstellend is qua beeldmateriaal maar meer omdat ze misschien iets onduidelijks zeggen over bijv. de niertjes en dat ik me dan druk ga lopen maken om niets. Ben namelijk erg goed om er iets uit te pikken en daar dan (natuurlijk pas thuis!) over te gaan zitten broeden....
    Lees toch hier dat ze niet erg duidelijk zijn naar de dames toe of alles er normaal uiziet... Heb natuurlijk al wel de 20 weken echo gehad en daar was alles goed maar toch... Nou ja eerst maar even douchen...

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ Jippo, ik heb ook een paar x gevraagd of alles er goed uit zag.
    En er kwam een nederlandse studente bij me staan die zei ook nog dat als er echt iets mis is dan word dat duidelijk gezegd.
    Bovendien heb je je 20 weken echo al gehad.
    Daar was toch alles ok?
    Dikke kans dat ze niks vinden hoor!
    Wij vonden het al bijzonder om onze uk te zien bewegen en het hartje te zien kloppen, (ondanks dat ik dinsdag nog bij de vk was geweest)!
    Gewoon vragen wat je vragen wilt!
    Ik heb mn 20 weken echo nog niet gehad, maar daar maak ik me nu ook een stuk minder zorgen om!
    Als je toch twijfelt kun je altijd de beelden meenemen naar de vk misschien toch?
    Succes met besluiten of je gaat!

Liefs Marleen

15. Jippo

Jippo Lid

13 apr 2008
    75
    0
    0
    Bedankt Marleen!
    Ik heb toch besloten om wel te gaan, denk dat ik er spijt van krijg als ik niet ga en inderdaad ze zullen echt wel duidelijk zeggen als er iets echt niet goed is. Nu maar hopen dat het niet zo tegenvalt als bij sommige dames hier!

Breng later bericht uit!

16. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Jippo: veel plezier. Met alle ervaringen van de andere meiden ben je zo goed voorbereid dat het vast goed gaat. En anders gewoon vragen naar meer uitleg!

17. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Voor de dames die wel een dvd hebben gekregen, staat daar alles op gefilmd, dus de gehele echo in 2d/3d? Of staat er ook alleen maar korte filmpjes op? Toch vind ik het jammer dat ik de hele echo niet op dvd heb.

Voor de dames die vandaag gaan, goed vragen of ze de echo gaan opnemen. En ik hoop dat bij de meeste geen teleurstelling word.

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ loncocacola, Bij mij zijn het 8 foto's en 8 filmpjes van ongeveer 40 seconden. Dus niet de hele echo is opgenomen.
    Jammer dat het voor jou niet leuk was.

19. Jippo

Jippo Lid

13 apr 2008
    75
    0
    0
    Hoi, hoi,

We zijn terug! Ik moet zeggen dat ik het geen tegenvaller vond, maar dat de studenten die ik had (een Belgisch meisje) en later een vage nerd (kan het niet anders omschrijven, hihi) niet heel erg bekwaam waren in het maken van goede beelden. Vooral in het begin heb ik onze kleine redelijk goed kunnen zien. Later werd dat wat minder (kwam ook door z'n ligging) maar ik vond het allang leuk dat ik 'm weer een keer kon zien!

Over de DVD: ten eerste was het geen DVD maar een CD-rom en nee, niet de hele sessie is opgenomen terwijl ik dat wel vroeg in het begin. Er staan wat foto's op maar allen heel onduidelijk. Ook is er een filmpje maar als ik dat afspeel krijg ik een foutmelding en alleen zwart beeld. Gelukkig kon ik tijdens de echo zelf alles heel goed volgen want niemand stond in de weg.

Al met al een positieve ervaring maar ik kan me voorstellen dat dat ik het niet de moeite waard had gevonden om er uren voor te moeten reizen.

20. Niet meer actief

Nee de echo wordt niet aan 1 stuk door opgenomen.. zijn echt allemaal losse fragmentjes!

En Jippo gewoon gaan hoor! Dat was bij mij dat ze een of ander wazig verhaal gingen afsteken over zijn niertjes... gelukkig had ik 2 meiden van hier bij me die me bijstonden en gelukkig werd t uiteindelijk duidelijk dat er niks aan de hand was!
    Had ik eigenlijk niet eens bij stilgestaan, heb mijn 20 weken echo al gehad en al 2keer een pretecho, als er echt iets afwijkend was hadden ze het allang gezien!

Deel Deze Pagina