olaaa ik ben ook weer terug het was wel gezellig alleen tot me spijt kwam ik thuis en had ik maar 2leuke foto's en helemaal geen filmpjes ik heb overal gezocht ik vind het wel ergggg want manlief was niet meegegaan en ik had nog zo gehoopt op die filmpjes... anyway het was geweldig om me kleine weer gezien te hebben...
hahaha nee nog niet ik wacht nog een uurtje dan is me mannetje thuis dan delen we dat in ieder geval samen enuh ik ben ook niet getreurd want we hebben woensdag ook weer een echo Was alles goed bij jullie? onze kleine had een schaduw op zijn schedel en nu maak ik me zorgen dat het misschien open is daar maar die vrouw vertelde dat het alleen een schaduw is... nou ben benieuwd
Ja hoor alles goed bij ons, ze hebben echt wel hun best gedaan om het koppie goed in beeld te krijgen. Die schaduw is niets om je zorgen om te maken hoor, ze kunnen ook ergens doorheen scannen (zoals door bot) en dan heb je soms best gekke beelden, net of er ergens een gat in zit.
@ oem, kan best zijn dat dat alleen een schaduw is hoor! Wij zaten gister even bij dat praatje van die man en daar had hij een voorbeeld van een kindje waarbij het leek of het een hazelipje had. Bleek na het draaien van de 3d ook een schaduw te zijn! Dus je hebt op een papiertje gekregen wat ze denken dat het is?
Jippo ja ik ga me daar niet al teveel zorgen over maken... Marleen: jaaaa op een papiertje want me mama ging mee en ik wilde het in ieder geval samen met manlief zien wat het zou worden... Hij heeft echt zijn best gedaan om vrij te krijgen maar helaas
jaaa zeker weten enuh over een uurtje weten we het als het goed is ben wel ergggg nieuwsgierig... Ik zat al tegen me moeder stel je voor dat ze opeens voor de gein gewoon iets anders heeft opgeschreven dus gewoon Healty child ofzo daar zag ik die vrouw wel voor aan hoor hahaha
Haha! Ik moest zo lachen om die vrouw toen ik opving dat ze zei dat een beetje kindermishandeling kennelijk niet erg was omdat je perse het gezichtje wilde zien! Denk dat je wel mazzel hebt gehad met die dame, ze leek me de meest ervaren van het gezelschap.
hahahaha jaaaa anders hadden we helemaal het kindje niet gezien ze was inderdaad het meest ervaren zij kon ook zien wat het werd de andere 2 niet... Ach ja het blijft leuk om de kleine te zien ik heb ook de vingertjes en teentjes geteld jaja maar liefst 20 in totaal
Haha, nou dan weet je dat alles eraan zit! Onze uk zwaaide even naar ons, Jammer dat je geen filmpjes in je album kunt zetten. Ze staan wel op mn hyves, en op de zwanger-hyve. Voor de adressen even een pbtje!
Hey dames, Ik ben ook al terug van de Vu. Wij mochten om 10.30 maar het liep een beetje uit maar dat maakte voor mij niks uit. We hebben er best lang gezeten. Het was geweldig en natuurlijk de moeite waard. Vriendelijke mensen om me heen. Het was zooo grappig! In het begin liet ons ukkie alleen maar zijn piemeltje heeeeel duidelijk zien. Hij wilde zijn gezicht niet laten zien. Op een gegeven moment zei een vrouw die bij ons stond "this is not a baby this is a men! hihihihhihiih Ze vonden hem sprekend op mijn ventje lijken. En dat klopt ook wel hoor! Wij hebben volgens mij stuk of 6 foto's en ook geen filmopname. Maar dat vind ik niet erg hoor alleen al het kijken naar mijn wondertje vond ik al geweldig. En de foto's zie ik al iets extra's. Wat ook fijn was dat ze nog even gingen kijken of alles goed was en dat was gelukkig ook wel zo. Maar nu ben ik zelf vergeten te vragen hoe groot en hoe zwaar mijn ukkie al is. Ik heb een hele duidelijke foto van zijn gezicht alleen moet ik nog even uitzoeken hoe ik het hier op moet zetten. Maar ik vond het in ieder geval het moeite waard!
Ik vond het helemaal geweldig om te zien. Ik heb 5 korte filmpjes, maar de ervaring alleen al om het zo te zien is zo mooi!
Oem, dat is idd een schaduw op de schedel. Hadden wij ook en ik schrok heel erg, maar later zag je dat het gewoon dicht zat. Oh en heb je al op het briefje gekeken?