hay hayyy ik heb ook gereageerd ik heb haar geen PM gestuurd maar gewoon op haar emailadres is toch goed of niet? anyway wij kunnen ook alleen op zaterdag dus ik hoop dat het dan mogelijk is... volgende week zijn we 20weken Dus ben benieuwd
Heb ook gereageerd! Ben benieuwd of ik nog wat hoor, zo te zien zijn er genoeg die wel willen.... Hebben jullie snel reactie gekregen?
Ik heb het toch maar geprobeerd, maar gezien al veel vrouwen hier gereageerd hebben acht ik de kans heel klein dat ik mee mag doen
Hmm, jammer dat ik al te ver ben! Is wel superleuk natuurlijk om je kindje nog een extra keer te zien!
Jippie! Heb vanmiddag gemaild en heb een mail terug dat ik mag komen A.s. donderdag... op mijn verjaardag! hihi dit is wel een HEEEEEL leuk cadeautje!
jammer dat ik al te ver ben! maar wacht dan maar even op de reallife versie dames die mogen, veel plezier!
Wiiihoooo ik mag donderdag om 16:45 komen. Wie komt er nog meer rond die tijd? Grappig om jullie in real life te zien! Ik moet alleen nog even vervoer regelen, want ov gaat niet lukken met mijn bekken en vriendlief en ouders werken... Ach, ik verzin wel iets.
Ik mag zaterdag om half 11, heb gisterenochtend gemaild en vannacht om kwart over 12 mail terug gehad, hahaha....
Ik moet donderdag om 16.00 komen. Misschien dat ik jullie dan nog zie? Maar ehhh, waar herken ik jullie aan (behalve dan de dikke buik).
HElaas gisteren aaf een bericht gestuurd.. en hij is nu volgeboekt! Veel plezier! en doe de groeten aan jullie moooie wonders!
Hahaha Jacobien.. inderdaad aan onze dikbuikjes hihihi heb je hyves? Maybe herkennen we elkaar dan wel Ik moet eerlijk zeggen dat ik ERG slecht ben in gezichten.. dus niet boos worden als ik niks zeg hihi