Haha ik loop met krukken, dus dat kan niet missen. Moeten jullie wel zeggen: hey Leonie! En dan zeg ik: hoi uuuhhh? En dan zeggen jullie: ik ben Jacobien/JsztD en dan zeg ik: oh ja cool! Ik ben wel benieuwd hoor, je krijgt een dvd mee he, super leuk!
Mijn vader gaat mee. Mijn vriend kan geen vrij krijgen en mijn vader heeft nog nooit een echo meegemaakt dus dat is wel leuk. En wie neem jij mee?
Ik kom alleen (nou ja, met baby in de maak). Manlief moet werken en fam. woont te ver weg. Maar goed, ik kan thuis de beelden laten zien. Inderdaad, een DVD; super leuk. Stond in jullie mail ook tot hoe lang het duurt? Bij mij stond max. 2 uur, maar dat lijkt mij best wel lang. Zijn er nog meer meiden die bericht hebben gekregen? En jammer voor de meiden die te laat waren.
Wat leuk! Ik mag ook komen! Zaterdag om 11.30. Er staat in de brief dat je beter met het ov kunt komen, maar ik heb speciaal om de zaterdag gevraagd zodat vriendlief mee kan en we met de auto kunnen, we wagen het er maar op. Leuk hoor, ik had verwacht dat ik te laat zou zijn. We hebben vorige week een pretecho gehad en die viel mij erg tegen dus dit is een leuk goedmakertje.
Ik ga max. 1 uur. 2 uur is inderdaad wel heel lang zeg! Maar hey, het is zeker niet vervelend om 2 uur lang naar de kleine beebje te koekeloeren. Wij wagen het er ook op met de auto hoor, ov lukt me echt niet.
Heeeeey blonde ik! Het is nog een 3D echo ook hahaha mijn god, ik ben echt suf. Ik dacht gewoon 2D! Maar uh, 3D zijn geen bewegende beelden toch?
Wij gaan ook met de auto... 2 uur zal misschien ook wel meevallen.. is wel erg lang lijkt me! toch? hihi En vlinder, denise en ik al op 1 tijd ben benieuwd hoeveeeeeeeel artsen daar wel niet zullen zijn?
In de mail staat bij mij 3d/4d dus dat is ook bewegend (al moet je je daar niet al te veel bij voorstellen hoor).
Ik zit nu een beetje te vogelen hoe ik er ga komen, maar daar kon ik wel uit denk, kan altijd nog met de trein. Maar zullen we naast dvd ook foto's meekrijgen of is dat te veel gevraagd, ach wat zeur ik nou vndhet gewoon al super dat ik mag komen.... JOEPIE
Twee uur is heel erg lang. Maar toen ik mijn mail kreeg waren er nog te weinig aanmeldingen. Ik hoop dat nu, met voldoende aanmeldingen, het een uurtje duurt. Heb daar nog ff een mailtje over gestuurd. Het is inderdaad 3 / 4 D. Gaaf, toch!
Het is een cursus he, dus dat zijn een heleboel artsen bij elkaar. Oh denise, had nog niet eens gelezen dat jij om dezelfde tijd komt, leuk! Hoe ga ik jullie herkennen dan? Zouden we met z'n allen op een zaaltje gaan of apart in de echo kamers? Anders kunnen we tussendoor kletsen en giebelen haha (dat zullen de artsen echt heel irritant vinden haha!). Oh Jippo, moet die mail nog maar eens goed lezen dan... Ik heb wel eerder een 3 en 4D echo gehad maar toen was hij pas 16 weekjes jong, dus hoop donderdag wat meer te zien. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet!
jaa het is 3d / 4d dus heerlijk met bewegende beelden 4d vind ik persoonlijk wel echt heel leuk.. heb al 2dvd's met o.a. 4d erop.. vind het heel mooi! Vooral met de echo van gister die ik heb.. mijn beebje had de hik en schommelt dus dehele tijd op en neer hhaha
Hoop wel dat het studenten zijn die er wat van kunnen! Zoals gezegd heb ik vorige week een pretecho gehad en dat viel mij erg tegen. Hoop dat 'ie er nu goed voor ligt en ik iemand tref die er wat van kan! (vandaar misschien dat ik niet veel aan het bewegen vond)
wordt volgens mij heel gezellig daar... Mij herken aan blond haar dikke buik hihi... grapje, ik heb foto in mijn album staan.
Jippo dat is wel echt balen dat de echo je tegen gevallen is waar heb je het laten doen als ik vragen mag?