Ik ben echt zo blij heb bijna iedereen al gebeld haha... komt ook omdat ik de laaste wk geprobeerd heb om een pretecho afspraak te maken maar over zat het al vol, en nu komt dit super
Denise, als je naar Voorhout kan komen met de trein (de stoptrein van DH naar Haarlem) dan kunnen wij je wel meenemen met de auto. Alleen hopen op parkeerplek dan! Haha wat schattig JsztD (pfff hoe kom jij eigenlijk aan je nick? )
Haha jaa mn nick.. simpeler als je denkt hoor Ik heet Daniela en het is Jszt (als in Just) en dan D. hihi
ik dacht dat ik andere foto in mijn album had staan maar die staat eral niet meer in dus heb nieuwe geupload. Vlinder dank je ik hou het even in me achter hoofd wil even kijken of voor die tijd nog iets kan regelen, heb vriendlief al geprobeerd maar die komt om in het werk dus die kan niet, moeder weet het nog niet dus.... Waar komt iedereen vandaag dan ?
Denise, die pretecho zijn moeilijk te maken he? Overal is een wachtlijst. Ik had vorige week gebeld naar babyview in zoetermeer en kon pas op 12 augustus! Je kan baby's world in leidschendam proberen als je alsnog een pretecho wil?
Ja heb een beetje twijfels over babyworld, heb daar niet zulke goede verhalen over gehoord. en Babyview z'meer en babyvision delft zijn idd vol.
Hahaha vlinder das goed hoor En ik heb mijn pretechos in Helmond, weet niet of dat voor jullie te ver is? Maar dat is echt een SUPER goed echobureau.. duurt echt ruim een uur en die man die het doet is zo SUPER enthousiast en legt alles ook zo goed uit.. superleuk!
Ja, baby's world viel mij ook tegen hoor. Ze zat onwijs te porren op m'n buik en was helemaal niet gezellig... Maar ja, zij was de enige waar ik toen snel terecht kon, dus als je echt heel graag wil... Helmond? Ik weet niet eens waar dat ligt hahaha (ben geen topografisch wonder, ik heb weer andere talenten denk ik dan maar )
Hahahah dat zou ik ook zeggen Helmond is in Noord Brabant, bij Eindhoven.. Maar aangezien je het niet weet zal het idd niet in de buurt zijn
daar ben ik dus zo bang voor dat z'on pretecho tegenvalt omdat de echoscopiste het verziekt, heb al een minder vk gehad en vervelende vrouw bij combinatietest en dan kom je echt zo teleurgesteld thuis. En van dit onderzoek heb ik gewoon niet zo heel erg veel verwachtingen alleen dat ik de kleine even zie is al voldoende en als het dan nog eens goed en leuk gedaan wordt is mooi meegenomen.
Zooo dan moet je idd een eindje rijden! Enneh, ik wist heus wel waar het ligt hoor. Het ligt in Noord-Brabant, vlakbij Eindhoven, dus...
Dat is inderdaad een stuk rijden naar Amsterdam, ik probeer me vriendin te bereiken om te kijken of ze vrij is donderdag zodat we met zijn tweeen kunnen en met de auto, is ongeveer 45 min rijden denk.
Ja is wel een eindje, maar heb het er wel voor over Het is op mijn verjaardag... die altijd supersaai is omdat echt IEDEREEN op vakantie is komen alleen savonds dus wat mensen op visite! Nu ga ik gewoon lekker overdag shoppen in a'dam, dan om kwart voor 5 de echo maken.. daarna naar huis rijden en gezellig kletsen met wat familie & vrienden Had me geen leuker verjaardagscadeautje kunnen wensen eigenlijk