Oooh daar ja! Ik heb een eigen kledingzaakje, en koop altijd in in het WFC en dat is weer vlakbij het WTC hihi lekker handig dan weet ik denk ik ongeveer waar het is ben niet zo;n held met tomtom! Normaal hebben we ingebouwde navigatie in de auto, maar nu hebben we een (uber sexy) leenauto met niks hihi
IK mag vrijdag om 15.00. Het is voor ons een eind rijden vanuit friesland, maar ik heb het er wel voor over! We nemen de tomtom mee van mijn zusje, dus het moet wel goed komen! Nog meer meiden die op vrijdag gaan?
Yayyy vanmiddag is het zover! En juist vandaag ben ik zo kreupel als wat, dus het wordt nog een hele tour om er te komen :s Oh en op die tafel gaan liggen is helemaal verschrikkelijk, liggen doet zo'n pijn.... Maarrrr ik wil mijn prachtige mannetje zien! Ben benieuwd of ik al wat trekjes kan herkennen van zijn vader of mij. De vorige keer met een 3- 4D echo, zagen we al dat hij papa's kaken en neus heeft, dus ben benieuwd!
Vlinder rot zeg dat je dan net vandaag z'on rotdag heb, hopelijk valt de pijn straks mee als je er eenmaal bent, sterkte. Nog even en dan vertrekken we al richting amsterdam..
Meiden die vandaag gaan: veel plezier! En als jullie terug zijn meteen hier komen vertellen hoe het was he?!
Ik zal zeker komen vertellen hoe het geweest is, denk dat ik rond 21.00 wel weer thuis ben dus zal proberen om dan nog even snel kort berichtje te schrijven.
Jippieeeee vandaag is DE dag heb er ook zoveel zin in ! Hihi sommige van die dames tot straks en voor de andere, ik kom vanavond vertellen hoe het was
Ik vertrek zo rond 15.00. Ga nu nog ff een tukje doen want ik heb slecht geslapen vannacht. Heb er super veel zin in, maar ook wel spannend. Ik ben benieuwd of onze uk al met het koppie naar beneden ligt. Heb het gevoel van wel. En hoe zal ze eruit zien? Bij terugkomst wordt er zeker verslag gedaan.
Nee joh, je kan je broek toch een beetje naar beneden trekken? Ik heb een wijde, witte broek aan die makkelijk naar beneden kan. Maar je hoeft je broek niet uit hoor... Hoop ik... Nu breng je me aan het twijfelen hihi!
hihihi ja inderdaad... ik heb gewoon een spijkerbroek aan maar ik wil die echt niet naar beneden trekken hoor hihi draag altijd strings ! Ieeek ik wil niet in mn blote kont hoor
Geen zwangerschapsspijkerbroek? Want die kan je makkelijk naar beneden trekken zonder daarbij in je blote kont te liggen. Maar in je blote kont liggen is echt niet nodig hoor. Daar zit de baby namelijk niet Alhoewel, soms vraag ik me af wat daar dan zit...
Ik moest voor de termijnecho wel mijn broek tot op mn knieen omlaag trekken Maar ik vind het eigenlijk een grote onzin! Ik vind het wel een beetje spannend voor straks. Mijn man kan niet mee dus ik ben helemaal alleen... En geen idee hoeveel mensen er eigenlijk bij zitten. Volgens mij werken ze wel in groepen gezien meerdere mensen op hetzelfde tijdstip moeten. En ik ben heel benieuwd hoe onze baby er uit ziet met 14 weken met een 3/4d echo! Want ik heb wel eens gelezen dat dat bij jonge foetussen heel raar er uit kan zien
Da's idd raar, want de echo was uitwendig neem ik aan MerleQ? Trouwens, ik kan niet eens mijn broek naar beneden trekken wanneer ik lig, ben er veel te kreupel voor. Wel vervelend dat je alleen moet en dan nog voor een grote groep ook. Maar voordeel is dat de docent het doet en die kan het waarschijnlijk erg goed! Ik heb een 3- en 4D echo gehad met 16 weken en dat zag er idd een beetje creepy uit, maar ook wel bijzonder hoor. Het zijn gewoon echt nog magere heintjes...
Voor de dames die vandaag die echo hebben, veel plezier. Morgen mag ik ook. Kan niet meer wachten hihi. En ik ben benieuwd naar jullie verslagen. Nogmaals iedereen veel plezier en geniet er lekker van.
ook ik ben benieuwd naar jullie verslagen wij mogen zaterdag Veel plezier en ik lees straks wel hoe het was groetjes