Vandaag ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben, nog erg onwerkelijk. Ik slik clomid vanwege PCOS en zou op 15 augustus terug moeten komen in het ziekenhuis. Wat moet ik nu doen? alvast bellen naar het ziekenhuis? of verloskundige bellen? of gewoon afwachten tot 15 augustus? Misschien een stomme vraag maar ik heb werkelijk geen idee hoe of wat.
Hai hai, Gefeliciteerd! Vreemde gewaarwording he? Ik zou in ieder geval het ziekenhuis informeren dat je zwanger bent, dan kunnen zij je ook meer vertellen. De verloskundige kan je ook alvast bellen (tenzij je alle controles in het ziekenhuis krijgt), om aan te geven dat je zwanger bent en dan kan je een afspraak maken voor het intakegesprek. Verder: heeeeeeerlijk genieten, lekker lezen op dit forum enzo! Ik wist niet zo weinig als jij toen ik zwanger was... en heb hier heel veel gelezen en vragen gesteld en daar veel van opgestoken! Dus als je mijn oudste berichten leest, dan doe je denk ik veel informatie op. Liefs, Naannaan
Ik heb ook clomid geslikt. En toen ik erachter kwm dat ik zwanger was, heb ik eerst de gyn gebeld. Daar ben ik nu twee keer geweest en nu hoef ik niet meer terug te komen en mag ik naar de vk. Succes ermee
Hoi, Bedankt voor jullie reacties, ik vind het allemaal zo spannend. Echt gek elke maand hoop je dat je test positief is en dan is hij positief dan schrik je je lam. Er vliegt van alles door mijn hoofd van de babykamer tot de geboorte kaartjes .. Ik hoop zo dat alles goed is. Ik ga van de week de gyn maar bellen, ik hoop dat ik daar een momentje voor kan vinden want ik werk fulltime en mijn collega's zitten er boven op. (en die hoeven het van mijn nog niet te weten). Spannend allemaal! Jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet er van.