Wie wil bij helpen in mijn zoektocht?!?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anica, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Maxi cosi mura 4! Ik ben heel tevreden..! Een grote en brede bak, mijn zoontje heeft er tot 7 maand in gelegen.
    Hij heeft 4 wielen, rijdt soepel en ziet er nog leuk uit ook..! :)

2. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Uhmm nee, in de buurt van Schiphol......

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik heb toen een hele mooie kinderwagen bij babypark gehaald van merk 2 n joy vel groen met zwart 3 in 1 voor 300,- nog geneens...
    Ik denk als je daar kijk in de aanbiedings markt dat je al een wagen heb voor 100,- en nieuw inp van mp...want was daar ook ff aan het neuzen en ze vragen meer als dat je er 1 nieuw kan kopen en mij wagen is best wel groot en ook een grote bak eronder echt idieaal vindt ik het... De wagen die ik heb is heel licht makkelijk te rijden zwenkwielen van lucht verstelbaren handgreep je kan de willen ook vast zetten maar ook los ik heb ze los staan dat rijdt wat makkelijker... ik zou gewoon ff op de site van babypark kijken...

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Heeft iemand ervaring met de quinny buzz???

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Up!

6. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Maxi cosi mura ook. Wij hebben een showmodel gekocht voor 500 euro geheel compleet inclusief maxi cosi. Dus op marktplaats moeten die dingen toch wel goedkoper te vinden zijn.

7. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Nou dames is ben om! Het word idd de mura! Nog wel een vraagje kan de bekleding van de buggy in de wasmachine???

Ik stel mijn aankoop nog wel even uit tot we weten wat het is en ik hoop dat de prijzen dan ook wat meer gezakt zijn;)

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Goede keuze, mijn zoontje heeft tot 8!!! maanden in de bak gelegen, en eerlijk gezegd zou hij ook nu nog passen (maar hij wil nu lekker rondkijken).

9. tr0elaa

tr0elaa Actief lid

8 feb 2012
    226
    0
    0
    Wij hebben de quinny buzz gehad!
    maar vonden het echt een onding, omdat het voorwieltje niet van lucht is, werd op den duur best lastig met sturen enz,, en mijn vriend vond het echt 10x niets..
    wel leuk dat je het buggyzitje naar je toe kon zetten, kon je je kleintje aankijken!
    maar wij zijn op den duur terug gegaan naar de Quinny speedi,
    bevalt ons toch het best!

Deel Deze Pagina