Ik vroeg me af hoelang het duurt voordat het gat van een verwijderde verstandskies dicht is? Het viel me al op dat het gat van mij (haha dat klinkt zo fout ) nog niet dicht is (ben op 15 juli geholpen) ik bleef er ook nog steeds wel wat last van houden, er blijft nog steeds soms eten in hangen, de hechtingen zijn volgens mij opgelost maar het gat is nog vrij diep! Is dat normaal? En nu kwam ik ook tot de ontdekking dat er onder de plek waar de verstandskies zat er nog iets hards (en als ik erop druk wits ) onder zit, zal dit misschien nog een stuk tand zijn? HIj steekt nu aan de achterkant van mijn tandvlees (dus bij je tong) uit en is best pijnlijk! De verstandskies zat al scheef en ik hoorde hem uit een "springen" toen ze hem eruit haalde dus ik ben bang dat er misschien nog een stuk in zit ? Moet ik de kaakchirurg hierover bellen? Of is het normaal zo'n hard ding achter je tandvlees?
Dat je nu een gat in je mond hebt, is volgens mij normaal. Dat heb ik ook nog steeds van mijn verwijderde verstandskies van ongeveer een jaar geleden. Ik denk ook eigenlijk dat dat iets blijvends is. Denk niet dat je tandvlees daar aangroeit of zo. En wat betreft een hard stukje wat je nog voelt: wel even bellen morgen inderdaad. Kan dus best zijn dat er nog een stukje inzit en straks krijg je nog een fikse ontsteking. Ik moest daar toen ook voor terug, omdat niet alles verwijderd was en het bloeden maar hevig doorging de hele tijd.... Suc6!
Maar dat heb ik niet eigenlijk dat het blijft bloeden.... Het is wel pijnlijk! Er zit verder aan de achterkant helemaal onderin een hard stuk / bobbel.... Pff als het idd nog een stuk kies is dan moeten ze wel diep gaan snijden :O En ik zie het eigenlijk niet zitten om nog een keer te moeten Nou ja morgen toch maar even bellen!