we komen 15 maart in de uitzending van KRO de wandeling waar draagmoeder en ik ieder ons verhaal vertellen. ( wel komt daarin niet alles naar voren zoals het werkelijk is, )want het is algemeen en makkelijk volgbaar gehouden en dus hebben we gezegd dat ik geen eigen eicellen heb, maar eigenlijk is dit dus bijna geen maar dat maakte het verhaal lastiger en daar gaat de uitzending in principe ook niet over, maar over hoe de draagmoeder en ik het draagmoederschap hebben ervaren, en hoe geweldig het is dat iemand dat voor je over heeft
dank je voor je reactie, mochten de testen volgende week ook nog ong zo zijn of beter dan ben ik dat zeker wel van plan.
Ik zie ook een streepje, maar ik zou je willen adviseren ook even met een andere test te testen en geen plustest. Er is een filmpje met deze plus test op Youtube te vinden (een gebruiksaanwijzing van CB zelf notabene. Bekijk dit filmpje en zie tot je stomme verbazing dat er bij negatief ook een zeer lichte plus verschijnt...... Vage test dus. Met een ander merk testen dus. Of weer een bloedtest laten doen (bij negatief weet je dus ook zeker wat ik met het bovenstaande bedoel). Een laatste mogelijkheid is een echo laten maken om te zien wat er al dan niet gaande is bij jou. Succes en ik duim voor het beste!
bedankt voor je reactie, ik heb met dipstick getest van zwanger en kids en babycheck met een mate care midstream. met testen van 123 thuistest.nl Kruidvat en nu deze dus. of te wel verschillende soorten test in de afgelopen weken. waarbij bij de dipsticks er steeds vage streepjes stonden, en de kv test oma wit was en na de laatste week de midstream, dipsticks en deze een streepje geven. oftewel het blijft vaag.en een echo krijg ik niet pas in maart bij de gyn als ze alles na gaan kijken.
Ik zie een streep maar hij is wel erg vaag voor de periode dat je over tijd bent. Misschien eens een andere test proberen of toch werr bloed prikken? En anders over een week of twee toch een echo om te kijken of ze al een vruchtzakje zien.
tupp dat maakt het juist zo vaag. huisarts dacht aan laat ei en te vroeg een bloedtest gedaan misschien.en het lastige is dus dat mijn lijf de dingen anders doet dan normaal en dat hier dus ook het geval kan zijn, maar het vermoeden is dat ik niet zwanger ben (en de streepjes onverklaarbaar zijn) maar alles is dus nog mogelijk! daarom dus dat ik zo nu en dan met verschillende testjes test.. we weten het zelf ook niet.. maar verwachtte niks ervan.. nog bloedtest kan als andere testen de komende week ook streepjes blijven geven,maar een echo krijg ik echt niet eerder dan bij de gyn in maart tenzij de test heel duidelijk is en een bloedtest positief zou zijn.
ik wil je niet demotiveren maar had dit vorige maand ook bleek gewoon een giegalaten eisprong door mijn hartoperatie eerder die maand waar door door de stress etc mijn ei later kwam. als het toch zo blijf zou ik nog even terug naar de huisarts gaan het zou namelijk wel echt geweldig nieuws zijn als het wel zo is!!!
Oja nog demotiverender. als je in de overgang ben gegaan heb je ook altijd een licht verhoogde hcg spiegel. dus die zouden ze testen kunnen verklaren echter kan alleen de HA of GYN hier testen voor doen.. hoop zo dat het gewoon een wondertje is voor je!
maantje bedankt voor je reactie, een late eisprong kan idd. maar ik heb geen stress of zo en mijn hartoperatie was in 2009 dus al ff terug. dus daarvan zal t niet zijn en de overgang daar hebben we aan gedacht, dat is ook waar de gyn op gaat testen in maart.en die kans is zeker aanwezig.wist trouwens niet dat je hcg spiegel verhoogd was dan. bedoel je niet de fsh? het hormoon dat zorgt dat je een eisprong hebt?
Ik zie ook een streepje, zonder te turen meteen duidelijk. Heb je verhaal hier even kort gelezen, lijkt me niet makkelijk! Ik hoop voor je dat je zwanger bent en mocht het zo zijn dat alles goed gaat met je hart en de baby. De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus wie weet!
Ik duim heel hard voor je dat de streep donkerder wordt, ben geen ster in turen maar deze zag ik ook! Als ik je verhaal zo lees (heb een deel van je topics gelezen in de loop van de tijd) denk ik dat als je inderdaad zwanger bent je het echt wel aan kunt samen met je man! Jullie hebben immers al heel veel doorstaan! Ik gun het jullie echt enorm! En duim voor jullie!
Je vraag: wie wil/durft hier wat over te zeggen! Ik durf mijn mening al niet meer te geven eerlijkgezegd. Buiten het feit dat ik gewoon HOOP en DUIM dat je zwanger bent,ben ik ook eerlijk om te zeggen dat ik denk dat je aan het doorslaan bent Vanaf 10januari denk je al,of heb je het idee zwanger te zijn. Al weken heb je vage testjes en je bloeduitslagen zijn negatief. Hcg1 betekend "niet zwanger" want iedere vrouw heeft rond de 5mlu LH hormoon. Ik begrijp uit je verhaal dat je lichaam "gekke" dingen doet maar ik vraag me af hoelang je zo nog moet doorgaan? Kan de ha je niet doorverwijzen? Als je "geen" eitjes hebt kun je dan überhaupt wel een eisprong krijgen? Laat staan zwanger worden? De onzekerheid lijkt me echt "killing" En jah ik zie "iets" op je test,positief wil ik hem niet noemen om de reden dat ik al vaker zulke streepjes gezien heb bij iemand die niet zwanger was. Succes!
bedankt voor je reactie en mening en ja die mag je rustig geven hoor! Ik sla niet door hoor, ik ga van niks uit.. maar volg het advies af en toe testen tot ik naar de gyn mag in maart. en waar zou de ha mij volgens jou naar door moeten sturen? de onzekerheid van nu enkele weken weegt niet op tegen de onzekerheid van bijna 3 jaar tobben en uiteindelijk toch geopereerd moeten worden aan je hart omdat je toch bleek te hebben wat eerst volgens de artsen onmogelijk was! vandaar dat ik zeg mijn lijf doet alles anders dan normaal btw de laatste keer dat ik bij de gyn was waren alle bloedtesten op hormonen goed en is er gezegd dat er een hele kleine kans is op een zwangerschap. ik heb een eisprong ( tenminste toen wel) en ik heb wel eicellen maar bijna geen meer, bijna is iets anders dan helemaal geen. en ik denk niks.. feit is dat ik al ruim 8 weken niet meer menstrueer, en vage testjes heb.. en op advies door test tot ik naar de gyn mag half maart.
Het was daarom ook een vraag of je überhaupt een eisprong kan krijgen..heb er verder ook geen verstand van. Tsja doorsturen...ik weet het niet maar zo kunnen ze je toch ook niet door laten lopen? Als ze nu nogmaals bloedprikken en het is negatief,kunnen ze je dan geen kuur geven om je menstruatie op te wekken? Ik denk maar gewoon even mee he En natuurlijk is het pijnlijk om die uitslag te horen,en dat de gyn zegt dat er toch een kleine kans bestaat...ik zou daar ook alle hoop op zetten! Begrijp me niet verkeerd want ik wil je niet veroordelen..ik hoop dat je gewoon zwanger mag worden en ook dat bijzondere gevoel van een zwangerschap mag ervaren...(+ alle vervelende kwalen) Hopelijk van het weekend een betere zwangerschaptest!!
Ik vind niet dat je doorslaat, ik zou precies zo onzeker zijn als ik 8 weken niet menstrueerde. Ik zou elke ochtend een test doen. Action testen vind ik ook erg gevoelig en zeker niet vals positief. En echt naar de gyn of bloedtest, want je wil onderhand wel zekerheid nu.
BabyAngel weet je het gaat er niet om of ik nu wel of niet zwanger ben.. kijk is dit zo dan is dat zeer bijzonder en geweldig. ja soms heb ik stiekem nog hoop! maar in mijn achterhoofd weet ik heel goed dat de kans wel zo klein is zeker met ook de bloeduitslagen enz.. maar daarom is het nu ineens zo gek dat ik dus ineens niet meer menstrueer. en de kans heel groot dat ik gewoon in de overgang zit. eerder een afspraak gaat niet, ik wil nl bij de gyn waar ik altijd la liep en helaas heeft zij niet eerder plek. en achte ze dat ook niet nodig ivm de wel hele kleine kans en het vermoeden van de overgang. maar omdat zij ook mijn medische achtergrond weet en de vage testjes niet kan verklaren advies toch maar blijven testen. en als ik dan de afspraak heb prikken we de eicelvoorraad, (amh) het hormoon voor de eisprong fsh en nog andere waardes in het bloed en maakt ze een echo.mocht ik een overduidelijke test hebben dan neem ik eerdere contact op maar ik verwacht dat ze zo vaag blijven en het uiteindelijk zo is dat ik niet zwanger ben. maar met mijn lijf kan het dus alle kanten op! en dat maakt het vreemd de vage testen en alles erom heen en daarom dat ik ze steeds plaats en meningen vraag. en geloof me ik heb ergere dingen mee gemaakt in mijn leven ik sla niet door hoor ik sta met beide benen stevig aan de grond en geniet enorm van onze dochter geboren uit de draagmoeder waar ik ontzettend trots op ben!
bedankt MamaenMini, dat doe ik ook niet hoor! en afsprak gyn staat. en een 2de bloedtest vraag ik alleen als ik een hele duidelijke test heb. anders gewoon afwachten.deze weken wachten valt echt wel mee hoor als je meer gewend bent.. loop al me hele leven in het zh en weet ondertussen wel wat wachten is..