Ik zie hem weer ( is het nieuwe test?!) Vreemd hoor! Ben jij misschien de uitzondering waarbij hcg heel langzaam oploopt?!
ja is een nieuwe test ( bracht me vriendin mee die de vage testjes wel eens wilde zien) wie weet Sallie een uitzondering betreft andere dingen ben ik altijd al wel geweest ( volgens de artsen in het zh) iig met mijn hartaandoening enz.. is altijd anders dan dat men verwacht en wat normaal is dus tja alles kan met mijn lijf zeggen we zelf altijd maar, en geloof dan ook niet meer zo in de dingen waarbij men zegt, ja maar normaal of meestal.. enz.. want is wel gebleken dat dat bij mij vaak toch net even niet klopt of anders is. 0f je daar blij om moet zijn, tja dat is een ander verhaal.
Ik zie een plus staan. Je verhaal maakt het wat lastig om er iets zinnigs over te zeggen. Hopelijk voor jou snel duidelijkheid!
Ik zie hem meid! En trek je alsjeblieft niks van de zeurmiepen aan Mijn lichaam is net zoals het jouwe! Ik kreeg pas na bijna 6 weken mn eerste positieve test. Alle testen daarvoor waren omowit. Daarbij geeft mijn lichaam ook nooit in bloedwaardes aan wat er aan de hand is. Ik moet eerst half K.O. liggen voor er in mijn bloed een ontsteking ofzo te zien is. Dus ik heb goede hoop voor je meid, en ik hoop dat het alsnog raak is!
dank je wel voor je reactie, had je in de 6 weken tijd ook je bloed op hcg laten prikken? en kwam daar ook niks uit? of is dat alleen met de andere dingen zoals ontstekingen enz..?
Hmm, sorry, niet getest op HcG. Het zit zo, ik had de HA gebeld dat ik na het verwijderen van mn Mirena maar niet ongesteld werd en geen 1 test positief was. Toen moest ik de volgende ochtend van hem nog 1x een test doen en anders zouden er een bloedtest en echo gemaakt worden ivm eventuele schade na het verwijderen van de spiraal ofzo. En die test was plots positief.. Misschien is dit een domme vraag weetje, maar kan het niet zijn dat het HcG in je bloed erg schommelt? Misschien ook wel door je hartaandoening? Dat je gewoon op het verkeerde moment geprikt bent ofzo.. Want hoe kunnen je testen anders positief blijven?
Ik heb werkelijk geen idee of dat er iets mee te maken heeft.. vind het zelf ook vreemd. maar de testen zijn wel vaag.. geen overdreven duidelijke testen met vette streep of zo.. en aan de tel kon de gyn daar ook geen verklaring voor vinden.maar gezien de uitslag tot nu toe ( de waarde van hcg in bloed en de kleine kans op zwangerschap ) was binnenkort een afspraak voldoende en was een vlotte afspraak niet noodzakelijk. dus ik blijf maar door testen zoals het advies was en wacht verder af op de afspraak bij de gyn in maart waar ze dus zal bloed prikken en een echo maken enz..
beste wensdroom, ik volg je verhaal al een tijdje... ik zien inderdaad een streep, wat dit inhoudt mogen slimmere kopen achter komen. En inderdaad lichamen kunnen raar doen, bij mij ook vaak raar. Blindendarmontsteking, maar geen verhoogde onstekingcellen in bloed en altijd vlakke temperatuur. Pas toen chirurg hem eruit had gehaald zei hij dat ie echt op springen stond, ze vonden dat dus ook raar. Maar het lichaam is biologie geen wetenschap Heel veel succes!
ach dat was na operatie zo weer weg. Zeker niet te vergelijken met jouw verhaal. Maar bedankt voor de lieve opmerking!
zeer gemeend lijkt me heftig dat je dus geen ontstekingswaarde hebt en blijkbaar dan toch een blindedarm die op springen staat. iig goed dat je geopereerd bent, want weet niet of elke arts dat zou doen zonder duidelijke aanwijzing.
ik wist niet dat ze daar echo's voor maakte maar behandeld worden als aansteller en dat terwijl er werkelijk iets was.. belachelijk, dat herken ik gelukkig niet als ik in het zh aangeef dat er iets is dan nemen ze me gelukkig ook serieus. want men weet dat ik alleen contact opneem als er echt was is.
Klinkt inderdaad als niet altijd even makkelijk! Maar wie weet, je weet het dus gewoon niet. Blijven doortesten denk ik? Ik vind hem toch wel donkerder dan eerst.. Het blijft vreemd! Succes ermee, ik blijf je wel even volgen....
dank je ik blijf nog wel even posten. en hoop dan toch weer telkens op wat reacties van hier. we wachten af en idd ik test gewoon nog even verder
Ik ken niet heel je verhaal, maar op de vraag wat ik zie op je test......tja ik zie met het blote oog het streepje ! Ik blijf je even volgen, en onze oudste dochter heeft bewezen dat wonderen bestaan....dus laat dit ook een prachtig wonder zijn !