Allebei de testen zijn positief in mijn ogen. Maar met jou verhaal, dan weet je het nooit kennelijk. Ik zou een echo laten maken, desnoods zelf laten doen. Wij hebben een echobureau in de buurt die ook vroege echo's doet, vanaf 7 weken. De zgn "ben ik er wel of ben ik er niet" echo, kost 25. Dan weet je echt of je zwanger bent of niet. Geen gedoe met die (bij jou) onbetrouwbare bloed- en urinetesten. En als je pas half maart terug mag naar de gyn, vreselijk, nog zo lang wachten Sterkte en succes!
Ik lees (en duim) al een tijdje mee. Deze test ziet er toch aardig positief uit en idd morgen een digi doen met indicator. Succes en ik duim nog even verder.
Erg raar dat het plusje blijft.. misschien idd een echo regelen want dit is gewoon killing... duim dat je toch zwanger bent!!
klopt dat is ook zo.. ik bekijk de dingen positief en kan redelijk goed omgaan met tegenslagen, Dana heeft door ons Elize te schenken iets heel bijzonders gedaan, waarmee ik intens blij ben, en of ik dan nu wel of niet zwanger ben maakt eigenlijk niet uit.. het is zoals het is, is het niet zo dan is dat niet erg,.. is het wel zo dan is het welkom. enige wat raar is zijn die vage testjes. maar door alles wat ik meegemaakt heb kan ik daar vrij makkelijk over praten en mee omgaan. je kunt het toch niet veranderen. ook la wil je dat nog zo graag.. je moet het doen met wat op je pad komt.. hoe lastig dat soms ook is en daar je weg in vinden..
Meid, deze is echt positief hoor!! Gefeliciteerd! Het is je van harte gegund, zeker met jouw geschiedenis! Duim voor je!
Pfff, spannend Wensdroom!! Ik heb zelf ook met deze test getest toen ik zwanger bleek en vraag me één ding af: moet ie in vijf dagen (eerste test was van 20 feb toch?) niet behoorlijk donkerder zijn geworden?? Bij mij was dat namelijk wel het geval... Ik zou idd zsm een bleodtest en/of echo laten maken. Je hoort vaker dan vrouwen zwanger zijn en HCG moeilijk of niet te meten is... Ik hoop het voor je!!!
Jee zeg wat spannend. Ik ben niet overtuigd, omdat ik het gewoon geen goede testen vind. Heb je toevallig voor morgen een kv 2v5?
Ik vind hem positief, maar ik snap dat je nog even wilt wachten. Hopelijk word de streep snel donkerder
Nou dat valt toch wel mee? We zullen speciaal voor jou de rode loper uitleggen....met een zoutvaatje erbij
Wensdroom. Is het eigenlijk 'onmogelijk' om zwanger te raken of is de kans nihil? Volgens de dokters he, want ik geloof heeel zeker in wonderen. edit: gevonden. Succes wensdroom.. ik houd je topic in de gaten!!