Wensdroom, ik heb 'de wandeling' gezien. Een schitterende raportage en zo bijzonder wat jullie draagmoeder heeft gedaan. Ik gun het jullie van harte, wat een mooie dochter hebben jullie. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid wat de testjes betreft. Ik geloof in wonderen en hoop gewoon dat jullie spontaan zwanger zijn geraakt! ik zal duimen. Liefs
Hier ook even benieuwd weer en zag dat er weer lekker aan het schrijven was, wat een ontroerend verhaal wat een bijzonder lieve draagmoeder hebben jullie gehad. Ik moet zeggen dat je wel zou verwachten dat de test wel iets duidelijker na een paar dagen moet zijn. Maar mischien is jou hcg gewoon traag. Ohw ik vind het zo spannend en ik zou echt een cb digitale doen
reactie over de uitzending gelezen. dank je wel.. afspraak met mijn man, pas over een paar dagen weer een kijken of er nog iets verandert
dank je wel.. ik ben op zich ook wel nuchter maar als je al van alles meegemaakt hebt wordt je dat vanzelf..
Wauw wat spannend dit zeg! Ik zie op al je foto's toch echt een plusje! Mijn duimen draaien overuren. Hoop het echt voor je. Ik hou dit topic in de gaten
Ik zie ook een plus, wat spannend zeg. Maar ik raad je wel aan om morgen eens met een andere test te testen. Die plus testen zijn namelijk niet altijd even duidelijk http://m.youtube.com/watch?v=2u7XOvJ7FLg In dat instructiefilmpje is dat ook duidelijk te zien.. Op de negatieve test zie ik een duidelijke streep Ik vind jou test overigens wel duidelijker dan in dat filmpje. Hopelijk is jou test gewoon écht positiefik ga voor je duimen!!
Wensdroom, ik ken je verhaal en de details niet maar wil je in ieder geval heel veel succes wensen. Hoop dat het echt raak is!
hey nee, niet meer dan de laatste test.. moet pas half maart naar de gyn en deze tests zijn niet duidelijk genoeg voor een nieuwe bloedtest.
Wat spannend zeg, gun het jullie zo! Wanneer ga je weer een testje doen? (we zijn niet nieuwsgierig verder ofzo )
ik denk pas van t weekend of begin volgende week, ik heb met mijn man afgesproken er wat langer tussen te laten zitten en ik heb ook geen testen meer in huis.. dus ook niet de verleiding (hoop ik dan)