Hoog op mijn roze wolk....

Discussie in 'De lounge' gestart door Suprise, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    7 jaar geleden kwam ik er rond deze tijd achter dat ik zwanger was van ridder. Met precies 6 weken begon ik met overgeven. Ik was zo ontzettend misselijk en gaf zo vaak over dat ik opgenomen werd in het ziekenhuis met uitdroging. Ik bleef misselijk na de 12 weken en ook na de 16 weken. Uiteindelijk heb ik 2 uur voor de geboorte voor het laatst over gegeven ben dus de hele zwangerschap misselijk gebleven en elke dag meerdere malen over gegeven. Daarnaast kreeg ik flinke bi op het werk liep het niet doordat mijn werkgever erg neerbuigend over mijn zwangerschapsklachten. Zijn vrouw had drie kinderen en dit nooit gehad dus ik moest me niet aan stellen. Thuis liep het ook niet door dat ex zich nergens mee bemoeide en mij alles zelf liet doen. Ook was er een hoop stress door de ruzies en geldproblemen. Ook na de geboorte was er geen roze of blauwe wolk te vinden door dat ik instorte door het feit dat ridder een huilbaby was en kiss-syndroom had. Bij mijn ex kon ik niet terecht want die trok zich weinig van alles aan en liet mij nachten met een huilend kind zitten. Toen ridder 1.5 jaar was heb ik de stekker uit dat huwelijk getrokken.

Nu ruim 4.5 jaar na de scheiding ben ik zwanger van mijn jonkvrouwe.... Het is zo ontzettend anders. Ik ben geen dag misselijk geweest. Helaas wel bi maar door dat ik in een zorginstelling werk waar het bijna allemaal vrouwen zijn is er erg veel begrip voor mijn bi en ben ik inmiddels al bij huis en wordt er niet moeilijk gedaan maar juist heel veel begrip en inleving. Mijn lief is zo geweldig hij draagt me op handen. De babykamer staat al en ik hoef alleen maar aan te kleden en te zeggen wat en hoe ik het wil. We zijn gelukkig samen en gelukkig met ons meisje. Ridder is gek met zijn bonus-papa en dolblij dat ie een zusje krijgt. De zwangerschap verloopt verder geweldig. Er is geen stress en ik zit ........HOOG OP MIJN ROZE WOLK

Wat ik wil met dit bericht? Vertellen aan de meiden die zich net zo voelen als ik in mijn eerste zwangerschap dat het echt anders kan. Dat ik nog elke dag blij ben dat ik bij mijn ex weg ben gegaan en nu de liefde van mijn leven heb gevonden. Ik besef me vandaag hoe rijk ik ben met zoveel liefde van mijn lief en ridder en de rest van mijn familie. Na jaren vechten besef ik me nu dat ik al een hele poos heel gelukkig ben

2. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Heerlijk verhaal! :) Geniet ervan meid!

3. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullienu zo gelukkig zijn! Geniet er van en blijf maar lekker hoog op die roze wolk

4. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Fijn verhaal geniet ervan:)

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wat een mooi verhaal. Jouw geluksgevoel spat ervan af. Blijf maar lekker lang en hoog op jouw roze wolk, nu tijdens jouw zwangerschap en ook nog daarna. En geniet maar lekker van jouw 'nieuwe' gezin. Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar het is zo waardevol.

6. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Wat fijn dat je je zo voelt! Dat heb je dan ook wel verdiend, na zoveel ellende. Ik zit ook op een heerlijke roze wolk, en dat is toch veel waard. Geniet er lekker van!

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Geweldig meid,geniet ervan!
    En ik hoop dat ik het ook ooit zo kan vertellen!

8. Verox

Verox Niet meer actief

Wat heerlijk om te horen! Geniet ervan!

9. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Lekker blijven zitten op die roze wolk, geniet ervan!

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Dankje dames. Misschien geniet ik nog wel meer doordat ik ook weet hoe het ook kan zijn.

Gijsje wie weet ik heb er jaren op moeten wachten en vond het geluk op een plek waar ik het nooit had verwacht wie weet is het moment voor jou ook wel heel dicht bij

11. esme66

esme66 Niet meer actief

Wat heerlijk voor je meis.! Geniet van deze rijkdom.!

12. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wat mooi om te lezen dat het geluk je nu toelacht! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina