Niets te zien op echo bij 5,5 wk maar wel 800HCG

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Madelief4, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelief4

Madelief4 Lid

7 okt 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie o wie herkent dit...?

Ik heb met ongeveer 5,5 week een inwendige echo gehad aangezien ik daarvoor ongeveer 6 dagen (oud )bloedverlies heb gehad. Op de echo was (nog) niets te zien behalve verdikt baarmoederslijmvlies. Op advies van mijn vk heb ik de dag daarop mijn hcg laten testen en die was 800. Mijn bloedverlies is al een week gestopt. Deze week heb ik weer een echo en ben natuurlijk reuze benieuwd...
    Is mijn HCG nu hoog, normaal of laag voor deze zwangerschapstermijn?

2. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL

Geen idee meid. Ik heb vandaag ook mijn hcg laten bepalen. 1535 staat het. Mijn HA vroeg wanneer mijn laatste maandstonden waren. Ik zei '30 augustus' en ze zei dat mijn HCG te laag staat. Zelfs toen ik zei dat ik mijn eisprong had op 18 sept (en dat ben ik heel zeker) dus eig maar 4,4 weken zwanger ben, was het nog te laag volgens haar... Dusja, ik zit zelf met mijn handen in het haar. Gelukkig mag ik morgen naar gyn voor afspraken rond werkverwijdering...

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Te laag :$. Ik zou me niet druk maken om wat de ha heeft gezegd het gaat erom dat het verdubbelt in 48 uur van 1x bloedprikken kunnen ze nog niks zeggen ik vind dit rond uit slecht dat je ha aan de hand van 1 waarde dit durft te zeggen.

TS de gyn heeft mij ooit verteld dat er pas boven een waarde van 1000 iets op de eche te zien is

4. Madelief4

Madelief4 Lid

7 okt 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe!!
    Vandaag een tweede hcg test gehad en mijn hcg is nu gestegen naar 7100!! Ben erg blij. :D:D:D

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Super meid! Gefeliciteerd!

6. Madelief4

Madelief4 Lid

7 okt 2013
    24