pendelen voor my?!

Discussie in 'Pendelen' gestart door harma00, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harma00

harma00 Lid

12 dec 2010
    84
    0
    0
    Hee dames wie wil er voor mij pendelen?? X

2. gimena

gimena Niet meer actief

3. happy3

happy3 Niet meer actief

gimena, die lijst is volgens mij niet echt up to date, is het niet mogelijk om een nieuwe lijst te maken, met al de dames die nu nog pendelen, deze vraag wordt zo dikwijls gesteld. En er dan mss bij te zetten of er een tijdelijke pendelstop is? Ik vind het ook vervelend dat ik mss wel dames een vraag heb gestuurd die nimmer pendelen, en het is hier niet altijd even duidelijk.

ben wel heel blij dat er zoveel lieve dames zijn die willen pendelen, want hier kruipt toch wel heel veel tijd en energie in. Dus aan al die pendelende dames, heel hartelijk bedankt ;)

4. gimena

gimena Niet meer actief

als je onder aan kijk zie je dat hij pas gewijzigd is door de hoofd van deze pagina!
    de pendels duren even voor je het vraagt omdat 10 tallen vragen per dag binnen krijgen.dus heb geduld,

5. happy3

happy3 Niet meer actief

@Gimena, ja ik weet dat jullie het druk hebben en dat het soms lang kan duren, alhoewel ik vind dat jullie erg snel antwoord geven :), en zoals eerder gezegd ik heb echt bewondering voor jullie dat jullie dit willen doen, maar als ik op de link pendelen ga staan kom ik bij dit uit, en volgens de datum is het toch sinds februari gewijzigd

Dani11
    Caruli
    wilma26

En dames, de meiden die pendelen komen om in de pendelaanvragen, hou er rekening mee dat het even kan duren voordat er voor je gependeld wordt.

Lotte.

Regels Zwangerschapspagina
    Laatst gewijzigd door Elmo; 17 februari 2010 om 08:45

6. happy3

happy3 Niet meer actief

oh ja en ik heb nog veel geduld zalle, zwanger worden zit er voorlopig nog niet in hier :(

Ik vind het gewoon jammer, dat ik dikwijls lees dat sommige nog heel veel aanvragen binnenkrijgen en dit niet leuk vinden, wat ik volkomen snap, maar het is soms moeilijk te achterhalen wie er nog pendelt en wie niet.

Deel Deze Pagina