Hoi. Wie van jullie is bekend met decopatch papier? Ik heb de naam van mijn zoon besteld in houten letter. daar wil ik dat papier opdoen. Maar hoeveel heb ik nodig? het zijn 4 letters.
ik zou voor Bram 2 vellen bestellen. (in mijn albums staan heel veel letters die ook zo gemaakt zijn)
dat weet ik, ik maak ze in dezelfde maat. heb je het eerder gedaan of wordt dit de 1e keer... dan zou ik wel eerst oefenen. welk motief wil je? ik bestel het bij verschillende winkels.
Dit wordt de eerste keer. Ik heb wel eens een paar dakpannen met servetten beplakt. Volgens mij is dat een beetje het zelfde. Een blauw motief met een kriebeltje. Decopatchpapier 95 - 440 - 1,00 - easyHobby.nl
de afmetingen van het papier staan op de website ... dus dan kun je het uitrekenen. Met 2 lukt het zeker, maar neem er 3 voor de zekerheid anders.
De letters zijn binnen. Morgen waarschijnlijk het papier. De letters hebben een mooie vorm. Geen strakke. Ben benieuwd hoe ik het ga vinden. Mag graag een beetje knutselen.
Wat leuk!!! Wat is het precies??? Houten letters beplakt met een speciaal soort papier of begrijp ik het nu helemaal verkeerd???