wie wil er een konijntje?

Discussie in 'De lounge' gestart door fluitekruid, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Waarom nou weer?
    Tja ik geef mijn mening en die is helemaal niet zo negatief bedoeld hoor!
    Ze kan toch proberen het proberen het probleem op te lossen?
    Dat lijkt me gewoon beter voor het konijn.

En ik ben allesbehalve perfect.
    Alleen ik zorg net zo goed voor mn dieren omdat die voor mij heel veel waarde hebben!
    Dat zouden meer mensen moeten doen,ipv zeggen:hopla weg ermee.
    Er worden hier ook goede tips gegeven,misschien dat ts hier iets mee kan.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

helemaal mee eens!

3. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Een kinderpark/boerderij in de buurt geen optie??

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik hoop dat je snel iemand vind.

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Soms moet je uit LIEFDE ook gewoon een ander huisje voor je dier(en) zoeken als het niet meer kan.
    Als een dier bijna geen aandacht krijgt vind ik dat ook zielig!
    Dan heb je zelf de verantwoordelijkheid om OOK daarover na te denken!

Ik heb 3 katten waar ik ontzettend gek op ben!
    Ik woon nu in een huis met tuin en komen ze buiten, binnen blijven kunnen ze niet meer want dan pissen ze alles onder en vechten ze met elkaar (uitgeprobeerd namelijk).
    Ik moet hier verhuizen en het is nog niet zeker of ik een soortgelijke woning terug krijg, of een flat.
    Indien ik een flat krijg, zullen mijn 3 katten toch elders een huisje krijgen omdat IK het ZIELIG vind om ze continu binnen te houden terwijl ze graag naar buiten willen, dat zijn ze immers gewend.
    Ik zal het zeker nog wel proberen om ze te kunnen houden maar ik denk dat ze binnen helemaal gek worden! En dát vind ik ook zielig!

6. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat de meeste reacties heel aardig zijn! Jammer van die negatieve reacties, maar ja het maakt tegenwoordig niet meer uit over welk onderwerp het gaat er zijn altijd mensen die er eventjes hun negativiteit over uit moeten sprenkelen.
    Maar goed... Mevrouw konijn heeft 3 jaar geleden wel buiten gestaan maar ging hier bijna aan onderdoor. we hebben haar toen ook zodra het enigszins mooi weer was (in april) buiten gezet maar in oktober ging ik haar op een avond voeren en toen was ze helemaal suf en ze reageerde niet/nauwelijks. toen snel op internet opgezocht wat het kon zijn. we hebben haar toen op een lauw/warme kruik gezet en haar buikje gemasseerd. het bleek dat ze ondanks haar mooie dikke wintervacht gewoon niet 'winterhard' was. Als iemand het nogmaals wil proberen om haar buiten te zetten is dat natuurlijk prima, het buitenhok hebben we helaas niet meer.
    Verder sproeit ze niet hoor gelukkig. volgens de dierenarts is ze supergezond. haar leeftijd weet ik niet precies omdat ik haar heb gekregen van het plaatselijke hertenkamp. daar is ze over het hek gedumpt. volgens de schattig zal ze nu ongeveer 7 jaar oud zijn. Omdat ik absoluut niet van plan ben om haar terug te dumpen ben ik actief op zoek naar een lief baasje en geef ik haar niet zomaar aan de eerste de beste mee.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik durf het dan eerlijk gezegd niet goed aan, want ik wil wel konijnen buiten. En ik denk dat het in ons geval ook beter is om direct een koppeltje te kopen ipv 1 konijntje.

Succes met het vinden van een nieuw huisje:)

8. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie maja de bij. inmiddels heeft er ook al iemand een pbtje gestuurd, dus misschien gaat dat iets worden.

9. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.029
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
  10. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt! als het pbtje nergens op uit loopt denk ik dat dit een heel goed idee is!

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

als het pbtje nergens op uit draait willen wij mevrouw konijn graag overnemen
    hoor het wel;)

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben nu wel benieuwd naar het beestje, fotoooo :)

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik ooook

14. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    fotoooooo

oh oh oh wat is ze lui!

Bijgevoegde bestanden:

15. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Och wat een schatje zeg!

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ahhhhh pffffffffff ik moet hier ook helemaal niet naar kijken...heb al met pijn en moeite geen nieuwe vrienden in huis gehaald tot vreugde van mn partner!
    ik denk dat hij hier wel een leuk baasje krijgt!

Deel Deze Pagina