Hallo, ik ben ook al topic gestart over fotograaf in Zuid-Limburg, dat is voor in December met mijn ouders. Maar nu zoek ik ook nog eentje die leuke foto's maakt in de buurt van Almere/Lelystad kortom Flevoland dus. T volgende is de bedoeling: met 6 volwassenen en 1 kindje van 10 maanden willen we mooie foto's, en bijv. 1 ervan vergroot cadeau geven... Nu hebben we een probleempje, mijn schoonfam. (met wie we op de foto gaan) zijn lekker traag met beslissen dus we hebben nu nog maar wenig tijd... (5 dec. moeten ze klaar zijn!) iemand ene idee waar t snel kan? Groetjes, Sas!
Dus als ik het goed begrijp ben je op zoek naar een fotograaf in Lelystad? Peter scheek! Daar hebben wij onze foto's ook laten maken en mijn vriendin is daar ook geweest. Welinswaar zwanger foto's, maar hij doet ook andere scenes. Of het snel kan, geen idee, zou je hem moeten bellen. (hij heeft trouwens een eigen site)
Dank je Wendy! Ik bedoellde idd fotograaf in die buurt. was namelijk ook op zoek naar fotgraaf in Zuid Limburg)