Alweer ongesteld geworden vandaag! Ik zat nog maar in dag 20 van mijn cyclus..... Vorige maand 3 weken te laat..nu weer veel te vroeg. Ik snap er niks van. Ben ondertussen toch al 8 maand van de pil af! Sorry...dit moest ik gewoon ff kwijt!
Ja meid,ik ken het... Ben al 2 jaar van de pil af ben nog altijd niet echt regelmatig (sorry,niet echt hoopgevend :S ) M'n vriend en ik doen het nu héél rustigjes aan met onze kinderwens (te veel met andere dingen bezig),maar het blijft vervelend... Maak een vrolijke nieuwe banner aan,doe jezelf een nieuwe avatar cadeau en verwen jezelf vandaag!(helpt mij altijd een beetje ) Veel sterkte met je ongi,veel succes in de nieuwe ronde!
Balen Wup, kan me voorstellen dat je er niets van snapt! Af en toe zit het vrouwenlichaam zo vreemd in elkaar, ik heb ook van die rare fratsen... Sinds aug van de pil, tot vorige cyclus elke cyclus 27 dagen, vorige cyclus ineens 36 dagen en ik weet ook niet wat ik moet verwachten van deze cyclus... Maar af en toe is het dan wel lekker om hier ff stoom af te blazen! Ik hoop iig voor jou dat het deze ronde raak zal zijn! Liefs.
Hey Lucia, ga jij dan ondertussen ook al naar de gyn ofzo? Misschien moet ik toch maar eens ovu testen gaan doen om te kijken of ik uberhaupt wel een eisprong heb. Kan haast niet in zo'n korte cyclus lijkt me!
Hoi meid, ik ga ondertussen nog niet naar de gyn,we wilden dit een paar maanden geleden doen,maar hebben besloten om toch nog even te wachten om ons op andere dingen te richten.(verhuizen naar grotere woning,scheiding van ventje die aansleept,...) Als die problemen zijn opgelost gaan we wel naar de gyn,maar heb voorlopig niet echt de energie om er intensief mee bezig te zijn... Ik heb het eerste jaar ook een paar keer een heel korte cyclus gehad,is dit bij jou de eerste keer? Het 'minimum' is zo'n 21 dagen denk ik.Het heeft zichzelf bij mij wel opgelost hoor,bleek nog steeds ontpillen te zijn.(die zooi neem ik echt nooit meer denk ik!) Misschien is het niet zo'n slecht idee om ovulatietesten te gebruiken,ik heb het zelf maar één cyclus gedaan om te proberen.Wil er misschien binnenkort wel weer mee beginnen,gewoon om te kijken of ik wel een eitje heb.(cyclus is 36-38 dagen) Hier op de site kun je goedkoop ovulatietesten bestellen! Grts Lucia xxx
Ik ken het helemaal... ben sinds vorig jaar juli gestopt met de pil en sinds die tijd nog niet 1 keer regelmatig gewest. Ik heb dus ook besloten om nooit meer te gaan slikken.
Dag Wup, Soms is da echt om zot te worden hé. Zijn al sinds maart vorig jaar aan het proberen en ook nog geen geluk. Hebben ook een stressy periode achter de rug met de bouw van ons huis. Zijn nu een eindelijk een paar maanden verhuisd en komen stilaan op rust. Stress is ook niet goed dus nu nieuwe start denk ik maar. Gewoon blijven proberen en niet opgeven. Veel succes [-o<
Dit is de eerste keer dat ik stop met de pil...in het begin was ik vaker wel als niet ongesgteld (2 weken wel 1 week niet), dus het lijkt wel beter te worden! Heb nu heel weinig bloedverlies, en ook helemaal geen buikpijn eigenlijk! Misschien moet het nog goed doorbreken. Waren jullie voor dat je met de pil stopte wel regelmatig?
Toen ik met de pil bezig was,was ik wel regelmatig.Daarvoor helemaal niet,(ook meer wel ongesteld dan niet)maar dat zal denk ik aan m'n leeftijd gelegen hebben,daarom ben ik ook met de pil begonnen.(was toen 14)
Toen ik nog aan de pil was kon je de klok er bijna op gelijk zetten. Altijd netjes op dezelfde dag! Nu eerst maar wachten tot we een jaar van de pil af zijn voor dat ik weer naar de huiarts ga (nog een maandje of 4). Dacht eerst maandag dat ik mn eisprong voelde, maar weet het nu ook niet zeker meer!
Als je op maandag je eitje hebt gevoeld,heb je misschien nu een innesteling? (sorry,wil je geen valse hoop geven!) Ik zou,als het bloedverlies zo mininmaal blijft,binnen een weekje ofzo eens testen. Ja stom he,toen ik nog aan de pil was wist ik ook precies wanneer ik ongesteld zou worden
Tijdens het gebruik van de pil was is erg regelmatig en voordat ik met de pil begon eigenlijk ook wel. Kon af en toe wel eens een dagje wisselen, maar niet zoals nu. Heeft iemand enig idee hoelang het ontpillen kan duren, bij mij is het nu bijna een jaar. Of zijn er misschien huis-tuin en keukenmiddeltjes om een regelmatigere cyclus te krijgen?
Het schijnt dat teunisbloemolie,tarwekiemolie en monnnikspeper helpen! (als je de zoekfunctie van de site gebruikt met één van deze termen vind je er veel info over!)
Dank je wel, gaan we daar eens naar zoeken.. en maar hopen dat we allemaal snel een normale cyclus hebben. Weten we ook beter waar we aan toe zijn
Hey meiden, Ik denk dat het wat te veel bloed is voor een innesteling! Zonet nog ff geklust (een echte zeeman....) en daarna was er wel meer bloed...ben bang dat het gewoon een ongi is...
Ik heb ervaring met teunisbloem olie. Ik ken 4 mensen die na het gebruik van teunisbloemolie zwanger zijn geraakt. (na gebruik van 2 maanden) Het schijnt je eisprong te 'verbeteren'.. Zelf was ik ook zwanger maar het is helaas mis gegaan maar ik ben wel weer gaan slikken want ik geloof het echt! Groetjes en succes jen
Ok, reuze bedankt voor de tip. Ik ga ook maar eens teunisbloem olie kopen. Waarschijnlijk te krijgen in een reform winkel of ook gewoon bij de drogist?
Hoi Hoi! Ik heb het bij een reformwinkel gekocht. In het engels heet het evening primrose oil. SUCCES! Groetjes jen