Moet je persee een thempdaling hebben om zwanger te zijn?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door charity2010, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hoi dames,

Hier ben ik weer met mijn zoveelste topic :).
    Ik vroeg me af of je altijd een themp. daling moet hebben bij een innesteling? Dus dat je zonder themp. daling ook weinig kans hebt op een zangerschap?
    Ik vraag dit omdat ik nu op 6dpo zit en geen themp.daling heb gehad, nu kan dat natuurlijk nog komen (mocht ik zwanger zijn) maar kan het ook gewoon zijn dat je geen thempdaling hebt en wel gewoon zwanger bent?

Alvast bedankt weer!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee hoor, dat hoeft helemaal niet!!!

3. w0nder

w0nder Niet meer actief

Deze keer had ik een tempdaling en was zwanger, maar bij zoontje en de miskraam had ik geen
    tempdaling (wel een keer de innestelling gevoeld) :)

4. Seth

Seth Niet meer actief

ik had juist een tempstijging... (3fasekaartje...)

na mn ei was mn temp niet gelijk gestegen... en daardoor plaatste FF het ei dus ook verkeerd...

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee zeker niet!
    kan ook zwanger zijn zonder dip!

6. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik snap het alleen even niet. Je zegt dat je 6DPO bent, maar je banner zegt 6 dagen over tijd. Dat is wel een verschil hoor...

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Hoi, bedankt voor de reacties! Heb er wel een goed gevoel bij nu.
    Nee die banner klopt niet, hele cyclus is van slag door ma..

8. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oh sorry. Ging er al wel vanuit dat je snapte wat 6dpo was haha, maar het leek zo vreemd.

Spannend zeg! En nog lang wachten he...

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Jaa was die banner al helemaal vergeten :p!

Erg spannend indd, heb nog wat testen in huis en dan is het zooo moeilijk om ze niet te gebruiken, pff!

10. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Charity. Oh ja, vreselijk ik weet het. Ik zit op 7dpo en heb ook een test in huis, maar wil hem niet verprutsen zeg maar haha. Dus toch maar even geduld... Als hij dan namelijk negatief is, weet je nog niks eigenlijk...

11. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oh ben zelfs al 8dpo! Scheelt weer een dag hihi.

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Wanneer wil jij gaan testen?? Spannend hoor, hoop dat je posi mag testen! Heb je er een beetje een goed gevoel bij??

Ik wil eigenlijk ook geen testen verprutsen, heb hem vandaag daarom ook maar snel weg gelegt omdat 6dpo toch wel erg vroeg is, hihi! Maar heb er opzich best een goed gevoel bij, maar dat kan ook wel zo zijn omdat ik het graag wil.. Heb ook een beetje een rare pijn in mijn buik vandaag, hoop dat dat een innesteling is natuurlijk. Pff wat is wachten toch irritant hahah.

13. w0nder

w0nder Niet meer actief

Spannend meiden!! ik teste op 9dpo positief met een kruidvat 2v5 eurotest :D

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Wat vroeg! Denk dat ik er dan toch ook maar eerder een testje aan ga wagen.. :D

15. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Wonder. Oeh dat is niet goed om te zeggen! Nu maak je het me moeilijk... Nee ik moet wachten van mezelf. Als ik dan toch ongesteld wordt, dan weet ik het toch ook... ;)

Ik weet het niet. Dit is 1 van de 1e keren dat er echt een kans is eigenlijk, dus dat is wel heel spannend. Ik voel me al een dikke week wat raar in mijn buik en kan lastig op mijn buik liggen. Dit heb ik normaal niet. Heb vorige week wat steken gehad (innesteling?). Nu dus wat vreemde gevoelens in mijn buik. Bij de 1e had ik een paar dagen voor NOD ook gewoon krampen, dat heb ik nog niet echt. Maar ja, wie weet is het deze keer gewoon anders. Toen waren mijn borsten ook echt gegroeid en dat is nu ook nog niet zo. Dus wie weet maak ik mezelf wel gek.... Aargg, wil niet meer wachten :D.

@Charity. Wanneer ga je testen???

16. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Hahah, nee indd niet goed! Ik zit nu op 7dpo, pfff.
    Ik voel me sinds eergister ook wat raar in mn buik, heb ook wat steken gehad eergister en gister waren ze het ergst. Af en toe leek t wel alsof ze met een heet mes in mn buik staken, brr.
    Bij mijn eerst groeien mijn borsten wel, maar wel langzaam aan, net als mijn buik. Bij mijn 2e zwangerschap begonnen mijn borsten ook al heel snel te groeiten, net als mn buik.. Merk nu nog geen verschil in mn borsten behalve dat ik af en toe wat steken in de rechter heb.. Ik ben ook wel bang dat ik die dingen voel omdat ik ze gewoon wíl voelen, pff.

Ik heb er vanmorgen met mijn eerste urine maar een testje aan gewaagd.. Hij is inprincipe gewoon negatief (helaas) maar als ik hem in het licht houd, en heeeeeeeel goed kijk lijkt er wel een heel dun pennenstreepje te staan.. Heb met een kv 2v5 getest, dus misschien is het gewoon het voorgedrukte streepje wat ik zie? Moet hem wel echt in het licht houden en dan nog echt heel goed kijken..

Wanneer zou ik er weer een testje aan kunnen wagen? Heb er nog 8 op voorraad :p

17. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    8? Oh jee, dan zou ik me ook niet kunnen inhouden. Ik heb er 1 in huis haha.
    Heb je een foto?

18. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Hahah, jaa :).
    Had er 10 via internet besteld, zijn het zelfde als die kv 2v5 alleen een ander merk volgends mij, ze zijn iig niet nederlands. Heb ook nog 1 kv test.

Nee hij is echt veeel en veel te licht om op de foto te krijgen, je moet hem echt heel goed in het licht houden en dan nog goed kijken. Bovendien is het ook echt een pennenstreepje.. Hij was er wel voor de afleestijd dus het is geen indroger, misschien wel iets van het voorgedrukte streepje ofzo? Wil er iig geen hoop uithalen nu, hoewel ik dat stiekem natuurlijk wel doe..

19. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend!!! Eigenlijk moet je dan donderdag pas weer proberen he, want het HCG verdubbelt in 2 dagen ofzo toch?

Waar heb je die besteld dan???

20. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Jaa volgends mij ook, denk dat ik er donderdag dan maar weer eentje probeer! Het beste is met ochtendurine toch?

Heb ze via marktplaats besteld, keek eigenlijk voor de grap daar is naar zwangerschapstesten en er stond iemand op die de 'bekende 2v5 testen' verkocht maar dan goedkoper! Hoe meer je bestelde, hoe goedkoper ze waren. Kocht er 5 voor 4,75 en toen ik die in huis had, heb ik er weer 5 besteld..

Deel Deze Pagina