Weet iemand een site waar ze jurkjes van Bonnie Jean verkopen? Ben op zoek naar een leuk verjaardagsjurkje voor onze dochter! Of andere leuke site's met tuttige jurkjes?
www.dreambeebz.nl onze dochter heeft eergisteren deze aangehad: Hot Pink Short Sleeves Chiffon Tutu Party Dress | Jurken | Welkom bij DreamBeebz en morgen mag ze hem weer aan met haar verjaardag op het kdv... ik ben benieuwd of dat goedkomt hihi - maar ach, anders zal ze hem ook niet zo veel dragen, dus iedere reden is er één .
Heb je daar wel eens wat besteld zilvervosje? Vind deze wel erg leuk! Dress - Children - Dress MINTFLODRESS - Multicolor Geel staat zo mooi bij haar door haar donkere huid.
Het merk "Kate Mack" heeft ook de meest tuttige prinsessenachtige jurkjes! Roos heeft er ook een jurk van,zooo mooi! Het is wel een beetje prijzig maar dan heb je ook wat
Bedankt! Nu krijg ik het probleem "ik kan niet kiezen!" Athina welke maar heb jij voor je dochter besteld?
Ja, best vaak. We bestellen de leuke kleertjes (mooi jasje, paar dingetjes voor de mooi) altijd daar en vullen aan met Hema of marktplaats Ik vind de kleertjes zo schattig! Retour gaat best goed, alleen spreekt de helpdesk alleen frans. Je moet het dus echt via het formulier (wordt meegezonden) doen (porto retour is gratis). Verder zijn ze heel netjes. We hebben de ervaring dat het een beetje als HEMA valt, net wat aan de grote kant voor onze dochter. Ze kan het dus lang dragen. En het is echt fijne kwaliteit, beter dan H&M of Hema. Als het goed is heb je het met een week binnen.
Ik had deze vorig jaar voor Zoë, maat 86. Als je wilt, kan je hem overnemen, ze heeft hem alleen die dag aangehad.