wie wil er even bieden

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HelloKitty83

6 jul 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh wat een verhaal..! Ik hoop dat je je pakketje snel krijgt, of dat je anders je geld terug krijgt.

Ik wil wel even een statement maken dat niet iedereen op MP slecht is. Ik koop en verkoop veel op MP en heb nog nooit zoiets meegemaakt. In goed overleg met de koper/verkoper kom je vaak een heel eind.
    Doet natuurlijk niets af aan deze situatie, want dit is wel echt heel vervelend.
    En nog irritanter vind ik dat deze mensen een systeem als MP dus om zeep helpen.

Ik hoop op een goede afloop!

2. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Jeetje wat een verhaal. Pakket inmiddels gehad, vrees het niet.

Een tip voor alle dames, voordat je geld overmaakt, kijk hoe lang iemand actief is op mp. Dat zegt al veel. Oplichters maken steeds een nieuw account aan. Ik heb veel gekocht en verkocht via mp en maar 1 keer opgelicht geweest. Dit was gelukkig maar 10 euro. Stom ik had niet gekeken hoe lang diegene actief was op mp, achteraf bleek dit maar 5 weken te zijn.

3. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Helaas gaat dit lang niet altijd op... Ben zelf paar weken terug opgelicht door iemand die al 5 jaar lid was! Je kunt zelf je naam en woonplaats enz. veranderen bij mp en dan weet niemand meer wie je eerst was.

4. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ik snap nog steeds niet waarom zo'n grote site als Marktplaats geen regelingen heeft om dit soort geklooi te voorkomen. Dat heeft eBay toch heel wat beter gedaan met die reviews e.d.

TS: Ik hoop dat je je pakketje snel ontvangt!!

5. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Eefke,

Ik hoop oprecht dat je nu op dit moment de kleertjes van het pakket aan het bekijken ben, toch vrees ik nog steeds het ergste.
    Blijf voor je duimen en hoop op toch een goede afloop.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

update update update hihihi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mw stuurt net helemaal uitzich zelf een track and trace code!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!( huh ze had het pakketje toch gister al door haar moeder laten versturen?????) ik kon het pakket pas na 8 uur vanavond traceren.
    er wordt dus iig wat op gestuurd maar of het kleding is of een partij rattegif moet nog blijken hahaha

7. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Wow!! Zou het dan toch goedkomen?

Nu hopen dat het een echte track&trace code is en niet eentje die ze ergens vandaan heeft getrokken om geloofwaardig over te komen...

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Spannend nog even dus.. ik hoop dat je morgen je pakketje met kleding ontvangt!

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Nou vanavond na 20 uur maar gauw proberen te traceren dat pakketje ben benieuwd hoop dat het goed komt !

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik denk serieus dat ze op ZP zit en het een beeeetje te heet werd onder haar voeten

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je hebt de track-trace altijd nodig icm je postcode... dus als ze een `fake/nummer´ heeft gemaild, dan zou dat vrij makkelijk moeten blijken.

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ben benieuwd.......wordt haar inderdaad te heet onder d'r voeten waarom verwijderd ze dan ineens haar advertenties?
    Ts......jullie hadden toch ergens gelezen dat ze een oplichtster was op het net?

13. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

En en en en en???? Het is 8 uur geweest! Klopt de code??

Hoop het voor je!

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja inderdaad. Met een T&T code kun je ook het aflever adres zien.
    Kan best zijn dat ze het al eerder had opgestuurd en dat haar moeder het bonnetje in haar tas had laten zitten of zo.

Ik weet alleen niet of de gegevens van de verzender er ook op staan... volgens mij niet...

15. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Bij mij stonden de vorige keer wel de gegevens van de persoon erbij die het had verzonden. Ook een pakket via mp.

Ben nu wel benieuwd :D

16. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik ben ook wel benieuwd! Ik heb net iig een fiets verkocht via mp, gelukkig gewoon in goed vertrouwen en hoop dat de kopers er blij mee zijn!

17. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    damn jonge ik ben nieuwsgierig! ik hoop voor je eef dat het allemaal tot een goed einde komt!

18. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Heb je de code al gecheckt?

19. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Ik ben nu ook wel heel benieuwd of ze nu dan toch dat pakket met kleding heeft opgestuurd!!

en klopte de track en trace code??

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

UPDAAAAAAAAAATE!!!

was heel die code alweer vergeten en ineens oja!

pakket wordt morgen tussen 2 en 4 afgeleverd. er staat geen afzender verder bij. wat er inzit weet ik natuurlijk nog niet. hihihi.
    heb haar even gemaild en iig nog even mn excuus aangeboden dat ik haar voor oplichter heb uitgemaakt. ik had er gaddamme gewoon slecht van geslapen vannacht he!! ze stuurde meteen terug dat het geen probleem was en ............................ dat als ze de volgende keer weer es wat kleding had me zou mailen!!! ( hihihi) afijn eerst maar es kijken hoe dit gaat aflopen.
    dus hou dit topic in de gaten morgenmiddag tussen twee en vier.

Deel Deze Pagina