Daar heb je gelijk in. Ben benieuwd of ze dr adres stuurt en verder akkoord gaat. Dan zal ik de code nog even afwachten en anders erheen gaan. Welke Steenbergen is het? Zit ook 1 in drente
Succes, walgelijk zulke lui. Ik hoop dat het snel is opgelost en dat je je spullen of anders je geld terug hebt!
Jeetje dat klinkt echt niet goed. Lijkt mij toch niet dat ze 2 pakketten heeft. Nou ja mocht ik kunnen helpen met het ophalen dan hoor ik het wel. Zo ver ligt hier nou ook niet vandaan.
Heb je nou haar rekeningnummer etc. al gecontroleerd op die site? Als zet het vaker doet is die daar waarschijnlijk wel bekend!
als ik idd ben opgelicht ben ik nog niet eens zo kwaad om dat geld ( tis kut natuurlijk maar goed er zijn ergere dingen) maar gewoon om het feit dat zulke mensen kennelijk geen geweten hebben en het verpesten voor een ander die wel leuk wil kopen en verkopen op mp.
150 euro ga je zo overmaken!!?? Gewoon even haar gegevens via google intoetsen, als ze een bekende oplichter is komt ze wel naar boven. kun je niet vragen of je het mag ophalen ???????? Ik zou niet iedereen laten mailen , dat valt op...ik zou haar adres ontrafelen
nou als noukie dr adres heeft, heb je iig wat. Ik neem aan dat ze er vanuit gaat dat noukie pas betaalt bij afhaal, kan je evt. nog zelf gaan. Tis voor jou wel een eindje natuurlijk. Tis hier vlakbij, ben wel benieuwd of ik haar ken. Denk het niet, ken geen oplichters hoor
ja dat maak ik zo over het gaat gewoon 9 x goed en 10x fout. dat kan ook met een tientje. en geloof me dat ik haar op allerlei manieren al op google heb geprobeerd te vinden en dan komt er niets raars. en ik laat niet iedereen mailen. alleen noukie heeft dat voor mij gedaan en we zijn idd dus haar adres ana het ontrafelen
als ik dr adres krijg ga ik zelf halooooooooooooooooo ik ben eefke. kan ik effe vanguh! of ik bel eerst even e wouten. kijken wat die zeggen wat ik het beste kan doen
Of ze leest dit ook? Je weet nooit.. Maar zonder gekheid dit is niet leuk en hoop dat je je geld of kledingpakket nog krijgt. Heb je haar ip adres al gegoogeld?