wie wil er even bieden

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

kan niet helaas. ze verstuurt vanaf blackberry

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    He Eef das vervelend! (om het minste te zeggen)
    Hoop dat het goed afloopt!

3. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Ik ben dus pas ook opgelicht en heb me er toen helemaal in verdiept haha. De politie doet niks helaas. Ook al weet je haar adres etc. Uiteraard moet je wel aangifte doen als je daadwerkelijk bent opgelicht. Het enige wat wil helpen is druk uitoefenen. Als je straks echt haar adres hebt kun je druk op haar zetten zodat ze misschien je geld terug stort.

Enne, meld haar aan bij OpgeletOpInternet.nl - Forumindex is echt een heel fijn forum waarbij ze je goed helpen!

4. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik heb helaas niks weer gehoord dus denk dat het vogeltje gevlogen is

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ajj ja dan wordt het lastig.
    Wacht even af of noukie haar adres krijgt.
    Is dit niet het geval zou ik proberen via mail haar alsnog over te halen en aan te geven dat je anders aangifte gaat doen.
    En dan maar hopen dat ze het alsnog verzend.

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier een tijdje geleden net zoiets meegemaakt maar dan voor 15 euro en het was toch nog goedgekomen. Mn moeder had voor mn dochtertje een speelboom van winnie the pooh gekocht via mp. Maar het kwam maar niet en er kwamen steeds nieuwe smoesjes bij. Ze wilde ook niet dat het opgehaald werd omdat ze 's avonds laat pas thuis was ofzo. Toen heb ik dus een vriendin van mij laten mailen en gevraagd een bod te doen. En ze ging dus gewoon akkoord! Toen vroeg mn vriendin of ze het op kon komen halen en ook dat werd lastig en toen heeft mn moeder het alsnog gekregen;)

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb haar nu gemaild dat ik het toch wil komen halen.

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ze zegt nu dat het pakket waarschijnlijk al op het postkantoor is. ze heeft haar moeder gevraagd het nu op te sturen maar ze weet niet of haar moeder het goeie adres heeft gevonden en ze wil dat ik dat nog een keer geef. mijn adres dus. mijn vent zegt nou: vraag haar telefoonnummer. maar dat durf ik niet.

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wow het is dat het een andere plaats is maar anders lijkt het echt op ons verhaal aangezien ze ook haar moeder naar het postkantoor had gestuurd!

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ohmen wat klote

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb haar nu om dr telefoonnummer gevraagd. ( of nou ja mn vent dan hihi) hij zegt dat ze nu niet meer reageert

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik zou mijn geld terug eisen.

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja heb ik ook al zitten denken. maar ja dan zegt ze weer natuurlijk ja maar het pakket is nu bij het postkantoor bla bla bla.....:(

14. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Laat haar jou dat track and trace nummer dan maar geven. Dan hoor je waarschijnlijk ook niets meer.

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

na enig speurwerk zijn we er achter gekomen dat dit persoon degelijk een oplichter is. ga proberen of ik met een soort van hele boze blufmail.mn geld terug krijg. hou jullie op de hoogte

16. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Wat balen zeg!

Ik blijf me er over verbazen dat de politie hier gewoon niets aan doet. Het kan echt niet. Zo jammer voor de mensen die wel serieus willen verkopen en kopen via mp.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    he bah,

Sterkte en succes

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Postkantoor hoeft ze dus niet mee aan te komen wat ze had je adres niet meer.
    Hopelijk kan je je geld dmv mail retour krijgen.

Ik hoor graag via pb van je wie deze oplichter is.

Kwebbel

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    ik ook!

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    He getver! hopelijk kan je haar een beetje bang maken om alsnog je geld terug te krijgen..

Deel Deze Pagina