he toch een oplichter wat ongelovelijk K*T en dan is het nog zachtuitgedrukt! en dan hou jij hier nog netjes haar gegevens van het forum ik zou als ik jou was overal waar je op een forum komt haar naam noemen des ter meer mensen komen erachter dat ze een oplichter is !
Als je zeker weet dat het een oplichter is, moeten we gewoon allemaal een zp-stalk-mail sturen.. Kijken of ze toch iets gaan opsturen of je geld terug geeft!
Ja daar zal ts wat aan hebben Ik denk dat ze dan helemaal niks meer terug ziet van het geld. Wat ze nu doet is heel verstandig.
Dat is klote zeg! Ik durf nooit iets op mp te kopen mits ik het persoonlijk ophaal. Er lopen er een hoop Die niet te vertrouwen zijn. Hoop dat je nog wat van je geld terugziet!
Ik hoop echt dat je je geld nog terugkrijgt! Poeh, een tientje zou me niet zoveel schelen, maar van 150 eurie kun je veel andere leuke dingen kopen/doen! Duim voor je dat het goed komt!
ow jee wat een narigheid (en dan druk ik me nog zacht uit!) en laat ik nu ook (volgens mij) dat zelfde pakket gezien hebben en er serieus over na gedacht hebben om het te kopen....zou je mij haar naam en de bewust advertentie willen PB-en? Dan weet ik het zeker of dit het zelfde pakket is wat ik wilde kopen...zal verder niets met de info doen, tenzij jij dit wil uiteraard!
sorry, ik had er iets van 5 gelezen hahahah dus had ik niet gedaan. maar hoe dan ook echt lullig!!!!!!!
Ben ook een keer opgelicht, al was het bedrag wat minder 35euro. De politie kon niets doen, en tot op heden geen geld noch product gezien. Ik begrijp ook niet dat justitie hier werk van maakt, het gebeurt echt zo vaak. Dat je bijvoorbeeld op zn minst je geld terug krijgt ofzo. Absurd... succes eefke, hopelijk heb jij meer geluk, vind het persoonlijk veel geld.
Dit is wel mooi k*t! Ik geloof niet dat je je geld nog terug krijgt en mocht je een adres van haar krijgen is dat vast niet haar eigen adres. Deze mensen zijn daar gewiekst genoeg voor, helaas...
heb je via edeal betaald? volgens mij kun je dat je geld terug krijgen maar weet het niet zeker. sterkte ermee
Iemand die op wil lichten zal niet gebruik maken van Paypal. Maar om geld over te maken heb je wel een rekening nummer en een naam nodig. Waarschijnlijk woont ze wel in of dichtbij Steenbergen en kan je dan haar adres zoeken.