Ik heb alles gelezen en ik blijf het ook raar/vaag vinden. Je hebt het heel netjes aangepakt, dus ik hoop echt voor je dat je de kleertjes nog ontvangt In het laatste mailtje naar jou toe kwam ze wel eerlijk/geloofwaardig over, maar dan had ze het ook zo tegen Noukie moeten zeggen, zoiets van: "ik ben al met een ander aan het onderhandelen, en de koop is zo goed als rond. Mocht het om de een of andere reden toch niet doorgaan, zal ik je ervan op de hoogte houden."
Blijf het een vaag verhaal vinden Donderdag betaald, donderdag direct op de rekening (jullie hebben dezelfde bank) Dan had ze donderdag, vrijdag, zaterdag, maandag (vandaag) de tijd om het te verzenden En nu kan ze het ineens vandaag verzenden ipv aanstaande donderdag? En het CP verhaal vind ik ook maar raar, en dat ze op Nouki ingaat al helemaaaaal, want ze had ALLANG kunnen zien dat jou betaling erop stond bij haar, dat had ze donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag EN vandaag kunnen kijken op internetbankieren
Blijft vreemd dat haar moeder het al naar het postkantoor heeft gebracht. Een en al onzin... Grote kans dat je kunt fluiten naar je geld. Ben nu ook benieuwd naar haar naam.. ??
Ik ben heel benieuwd naar deze naam en rek nummer. Wil je mij dit pben? Ik ben laatst ook opgelicht en nog veel meer met mij. Je kan bij mijnpolitie heel makkelijk aangifte doen.
Maar wat bedoelt ze met dat je het slim hebt aangepakt? Heeft ze het vermoeden dat jij en nouki 'samenwerken'?
Ik heb het weleens meegemaakt dat wanneer ik geld heb overgemaakt naar de verkoper dat hij of zij de advertentie er direct afhalen, en krijg het product alsnog, dus dit betekent niet direct iets negatiefs. Elk verkoper doet het anders.
ik vind het heel moeilijk om nu al haar naam te geven. dalijk is ze echt ter goeder trouw en dat zou ik lullig vinden. ik snap jullie angst maar wil ook niemand door het slijk gaan halen. misschien dat ik de vertaling van haar naam kan geven??? is dat iets
Vind het ook maar raar, zou ook zelf nooit meteen jezelf helemaal "bloot" geven. Dmv "om die en die reden vind ik het vaag", want dan denkt ze "shit, ik moet ff geloofwaardig overkomen zodat ik ze nog ff aan 't lijntje kan houden" Véél mensen liegen of 't niks is, m'n ex kon ook in no time hele verhalen maken en laten uitschijnen dat het echt wel zo gaat... Terwijl het helemaal niet is! Hoop dat je deze week je spullen nog hebt! Raar dat politie niks doet! Weet niet hoe ze er hier in België mee omgaan, heb er (gelukkig) nog nooit achter moeten vragen. En heb zelf tijdje bij politie gewerkt (als burger) en heb er ook nooit collega's over horen praten oid.
heel vaag verhaal en nu denkt ze opeens dat je de kleertjes morgen of overmorgen krijgt terwijl haar moeder het adres misschien niet goed had en ze met de spullen versturen had gewacht omdat ze het zeker wou weten? ze spreekt zichzelf wel tegen! ik zeg bellen, waarschijnlijk krijg je haar toch niet aan de lijn.
Heb ook alles even gelezen, is erg vaag zeg. Ik vertrouw het voor geen meter maar hoop er het beste van voor je!
zo had ik laatst weer laarzen zgan...sure... hij had de scheuren in de zool (en lading zand) niet gezien...:x toen ik zei dat ik hem aangaf bij mp zei die "mooi hoef ik hem zelf niet weg te halen"
Ik hoop voor je dat je morgen of overmorgen toch je pakket krijgt. Het is wel een heel vaag verhaal zeg, ze spreekt zichzelf steeds tegen..