ongelovelijk dat mensen dat zo kunnen en durven verkopen!! hebben deze mensen geen last van hun geweten echt heel zonde zeg, hopelijk heb je er niet teveel geld voor betaald (als is elke euro teveel voor deze laarzen)
Hoop voor je dat het geen oplichtster is maar ben bang van wel. Ik vind het een beetje raar dat het nu in een keer wel gelijk wordt verzonden. Nadat jij haar weer hebt gemaild zijn bijna al haar advertenties er af gehaald. Nu staat er weer wat nieuws op en ook net als al die andere iets splinternieuws wat best wel duur is. Is toch raar dat je zulke dure dingen koopt en het dan op marktplaats zet zonder het te gebruiken.
Inderdaad! En ALS het pakket verstuurd was, had ze je op z'n minst van de track en trace code niet kunnen sturen? Had haar "moeder" dan ook door kunnen bellen zodat zij het jou kon mailen Ik zou gewoon als je niet durft geheim bellen en kijken of ze oppakt of een of ander onschuldig bejaard vrouwtje
Wel vreemd dat de schoenen en de kledingadvertentie tegelijk zijn verwijderd terwijl het niet van dezelfde adverteerder was... Ik ben idd bang icm haar moeder die naar het postkantoor was en nu ineens zelf en alle andere dingen dat ze een oplichter is. Zo ben ik eens opgelicht met een voetenzak van 50 euro. Ook zij was op vakantie, was het track en tracé nummer kwijt enz. Uiteindelijk gedreigd met mijn rechtsbijstandverzekering. Ze gaf aan dat zij het had opgestuurd en nu dus ook haar voetenzak kwijt was. Ik zei haar dat zij verplicht was aan te tonen en dat ze dat nu niet kon zonder nummer. Het was niet aangekomen, er klopte veel niet in haar verhaal. Uiteindelijk geëist dat ze het bedrag zou terug storten daar ging ze na dreigen van rechtsbijstand mee akkoord. Een paar dagen later stond de helft er op. Haar reaktie, ik ben mijn voetenzak kwijt dus vind de helft beter. Ik zei we hebben complete bedrag min verzendkosten afgesproken, als het morgen niet op staat ga ik stappen ondernemen toen kreeg ik het terug. Beetje bluffen met ingebrekenstelling, politie en rechtsbijstand doet wonderen. Ik hoop dat het haar te heet onder de voeten is geworden en ze het alsnog opstuurt of terug stort. Maar ik zou toch zeker even bellen.
Maar als het inmiddels dus verstuurd is, dan HEEFT ze toch al een track & trace nummer???? Had ze die al gegeven? Overigens, een echte oplichter stuurt dan een leeg of anderszins waardeloos pakket
Ik woon in deze plaats.... maar ik ben het niet Heb je inmiddels een adres? Mijn man kent bijna iedereen hier.
Bij de meeste advertenties kun je klikken op; toon op kaart. Als je deze dan ver genoeg inzoomt kun je dus ook de straatnaam zien.. Als deze wel origineel is natuurlijk! Al heb ik sterk het vermoedde dat het toch echt een oplichtster is, hoop ik dat ik (en de meeste met mij) fout zit en je gewoon binnen 2 dagen een mooi pakketje in huis hebt!
Welke bank heb je zelf? Je kan een brief schijven naar je bank met het verzoek om te 'bemiddelen'. Zij sturen dan een brief naar de dame in kwestie met het dringende verzoek om het geld retour te storten(ze hebben dan alleen het rekeningnummer en naam van de persoon nodig).
Ik weet niet hoor.. maar ik zou zo iemand niet meteen een oplichter noemen. TNT maakt er de laatste tijd een zooitje van met pakketjes die verloren zijn, dus kan best zijn dat haar pakketje ook zoek is geraakt op de 1 of andere manier. Ze was wel stom geweest door de track and trace code te verliezen, maar aan de andere kant had ze wel netjes de helft overgemaakt. Een oplichter doet dit niet snel..
Bij post.nl kan je kijken of er pakketten naar je toe onderweg zijn. Kan dus ook zonder track and trace nr., Je moet je bij hun registreren en dat zoekt ie alles wat onderweg is naar jou postcode en huisnr!
Ja handig is dat he! Alleen heb ik gemerkt dat niet alle pakketten (die ik ondertussen ontvangen heb) in de lijst staan.