wie wil er even bieden

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Jul 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

nee, dat weet ik wel bijna zeker aangezien ze zo'n wazige verhalen ophangt

ik zou bellen, ik was de hoop allang kwijt hoor.

ene keer verzend ze het donderdag pas , terwijl jij donderdag betaald hebt en het er direct op staat omdat jullie dezelfde bank hebben, dan is ze in CP, dan kan haar moeder je adres niet vinden, dan is het ineens verstuurd, nu zijn ineens beide advertenties verwijderd,etc etc etc

Nee, je bent goed maar niet gek, je moet nu gewoon haar bellen en kijken of het nummer überhaupt bestaat

2. nila

nila Actief lid

Jul 2, 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaag... Ik heb het hele topic gelezen en vind het ook maar een raar verhaal. Hopelijk krijg je vandaag of morgen je pakket alsnog.

@Noukie89: Heb jij nog mail van haar ontvangen?

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou dat track en trace geouwehoer klopt bij mij niet hoor.
    Er zouden geen pakketten naar mij onderweg zijn, maar ik heb een 3s code waarop te zien is dat het vanmiddag wordt bezorgt....

In ieder geval, ik hoop dat je vandaag je pakket krijgt.

4. noukie89

noukie89 Niet meer actief

nog geen antwoord weer gekregen dus denk dat ze actief is op ZP hoeveel kleding pakketen met 86 stuks voor 150 euro zullen er nou staan op MP?

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik denk nog steeds dat ik hem ga krijgen

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik hoop het echt voor je...

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Dan krijg je de adres gegevens van de rekeninghouder.. iig bij Rabobank wel.. hebben wij ook gehad. belletje naar de bank was hier overigens genoeg om ze zo'n brief te laten sturen..

8. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

Jan 19, 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    jeetje ben benieuwd!

9. Blays

Blays Niet meer actief

Heb je je pakket al binnen? Hoop het zo voor je!
    Wat een verhaal zeg, hoop echt dat ze eerlijk is!

10. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik zou het ook nog even te tijd geven.

11. Ik ben ook heel erg benieuwd of je het pakket gaat krijgen, ik hoop het echt voor je.

12. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Nou wij zijn een keer voor 300 euro opgelicht en ook via de rabo het verzoek om terug te storten gedaan.
    Maar no way dat ze ons een adres geven, dat valt onder de privacy dus mogen ze echt niet geven.
    Dus dan hebben jullie geluk gehad.

Wij hebben toen aangifte bij de politie gedaan, er waren meer aangiftes tegen deze persoon maar nooit meer iets van gehoord (sja, had ik ook niet verwacht).

TS, hopelijk krijg jij je pakket zsm

13. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb alles doorgelezen en ik hoop echt dat je vandaag je pakketje krijgt. Al denk ik zelf om eerlijk te zijn van niet, maar hoop doet leven zeggen ze ;)

Klinkt allemaal te warrig om te vertalen....

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    zow veel lezers hier hoop dat je je pakketje nog krijg

15. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Ow, misschien kun je Cupido even een PB sturen?? :D
    Heb alles gelezen en ben erg benieuwd of je je pakket al gekregen hebt? Het is echt een vaag verhaal, ik verkoop en koop veel via MP en zoiets heb ik gelukkig nog niet meegemaakt...

Ik dacht eigenlijk wel altijd dat je je geld kunt laten storneren via de bank? Als je een geldige reden hebt (en die heb je) kan dat! Stel dat je per ongeluk een bedrag over hebt gemaakt naar een verkeerd nummer (omdat je 1 nummer verkeerd hebt) kan dat ook gewoon volgens mij!
    Zou zeker je bank even een belletje geven!

Succes en ik blijf meelezen!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    nee, dat kan echt niet. Je kunt de bank idd een brief laten sturen naar de houder van het verkeerde rekeningnummer met het verzoek om terug te betalen....

Alleen een automatische incasso kan terug geboekt worden.

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    En?

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Lijkt de H&M wel ;)

19. glimworm

glimworm Niet meer actief

Als ik het tot zover gelezen heb, gebruikt verkoopster iets te veel excuses, dit zou mij genoeg zeggen!

20. Fransa

Fransa Niet meer actief

Heb al even meegelezen maar heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in dat je je pakketje nog gaat krijgen. Alhoewel ik het natuurlijk wel voor je hoop!

Zou er toch echt achteraan bellen. En anders dat je man laten doen. Kijken of je een volledige naam kunt achterhalen. Dan zou ik misschien wel verhaal gaan halen....

Share This Page