nee, dat weet ik wel bijna zeker aangezien ze zo'n wazige verhalen ophangt ik zou bellen, ik was de hoop allang kwijt hoor. ene keer verzend ze het donderdag pas , terwijl jij donderdag betaald hebt en het er direct op staat omdat jullie dezelfde bank hebben, dan is ze in CP, dan kan haar moeder je adres niet vinden, dan is het ineens verstuurd, nu zijn ineens beide advertenties verwijderd,etc etc etc Nee, je bent goed maar niet gek, je moet nu gewoon haar bellen en kijken of het nummer überhaupt bestaat
Vaag... Ik heb het hele topic gelezen en vind het ook maar een raar verhaal. Hopelijk krijg je vandaag of morgen je pakket alsnog. @Noukie89: Heb jij nog mail van haar ontvangen?
Nou dat track en trace geouwehoer klopt bij mij niet hoor. Er zouden geen pakketten naar mij onderweg zijn, maar ik heb een 3s code waarop te zien is dat het vanmiddag wordt bezorgt.... In ieder geval, ik hoop dat je vandaag je pakket krijgt.
nog geen antwoord weer gekregen dus denk dat ze actief is op ZP hoeveel kleding pakketen met 86 stuks voor 150 euro zullen er nou staan op MP?
Dan krijg je de adres gegevens van de rekeninghouder.. iig bij Rabobank wel.. hebben wij ook gehad. belletje naar de bank was hier overigens genoeg om ze zo'n brief te laten sturen..
Nou wij zijn een keer voor 300 euro opgelicht en ook via de rabo het verzoek om terug te storten gedaan. Maar no way dat ze ons een adres geven, dat valt onder de privacy dus mogen ze echt niet geven. Dus dan hebben jullie geluk gehad. Wij hebben toen aangifte bij de politie gedaan, er waren meer aangiftes tegen deze persoon maar nooit meer iets van gehoord (sja, had ik ook niet verwacht). TS, hopelijk krijg jij je pakket zsm
Ik heb alles doorgelezen en ik hoop echt dat je vandaag je pakketje krijgt. Al denk ik zelf om eerlijk te zijn van niet, maar hoop doet leven zeggen ze Klinkt allemaal te warrig om te vertalen....
Ow, misschien kun je Cupido even een PB sturen?? Heb alles gelezen en ben erg benieuwd of je je pakket al gekregen hebt? Het is echt een vaag verhaal, ik verkoop en koop veel via MP en zoiets heb ik gelukkig nog niet meegemaakt... Ik dacht eigenlijk wel altijd dat je je geld kunt laten storneren via de bank? Als je een geldige reden hebt (en die heb je) kan dat! Stel dat je per ongeluk een bedrag over hebt gemaakt naar een verkeerd nummer (omdat je 1 nummer verkeerd hebt) kan dat ook gewoon volgens mij! Zou zeker je bank even een belletje geven! Succes en ik blijf meelezen!
nee, dat kan echt niet. Je kunt de bank idd een brief laten sturen naar de houder van het verkeerde rekeningnummer met het verzoek om terug te betalen.... Alleen een automatische incasso kan terug geboekt worden.
Als ik het tot zover gelezen heb, gebruikt verkoopster iets te veel excuses, dit zou mij genoeg zeggen!
Heb al even meegelezen maar heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in dat je je pakketje nog gaat krijgen. Alhoewel ik het natuurlijk wel voor je hoop! Zou er toch echt achteraan bellen. En anders dat je man laten doen. Kijken of je een volledige naam kunt achterhalen. Dan zou ik misschien wel verhaal gaan halen....