Hoiii Nou de titel zegt het al, is patster een scheldwoord? Ik heb een vriend (of ie nu nog mn vriend is weet ik niet ) Maar dat is echt zo'n jongen die veel aan zijn uiterlijk doet, spierbal hier spierbal daar, beetje anabolen lichaam dus (als zegt ie zelf nóóóóit geen anabolen gedaan te hebben) Prima, moet ie lekker zelf weten. Nu had hij op Facebook een nieuwe foto toegevoegd. Nou je raad het al, dat is echt zo'n foto van: Beetje stoer in de camera kijken en spierballen opzetten. Er stonden allemaal reacties van meisjes: Ohhh wat lekker! Hmmm als ik geen vriend had gehad blablabla, Mooie foto e.d. Nu had ik eronder gezet: Hahah patserrrrrrrrrrrrr Nou goeie god, daar kreeg ik me toch een tirade. Of ik nog 12 was, en dat ik een koter was en blabla. En dat ik wel vaker lullige opmerkingen had. Laatst ook nog toen ik met *** naar het strand was had jij eronder gezet:' Zoooo en ik maar hard werken, en jullie lekker bakken op t strand, moeten jullie niet werken ofzo hihi'. Nu mijn vraag: Ben ik nou zo lullig geweest of is hij fftjes koekkoek geworden? Hij is overigens 28 jaar oud..
patser vind ik ook geen scheldwoord, maar hoe hij het opvat is wel erg kinderachtig, patser = matcho .. zal ie dan ook zo doen als je dat er onder had gezet?
Wat een patser zeg ( wel grappig dat dat soort types dat zelf niet vinden ) noem ze ook wel showmannetjes , maar dat vind hij vastook niet leuk
Ja ik ben echt verbluft gewoon. En dan dat ie dan ook boos wordt om het geen wat ik neer had gezet over dat hun op t strand waren. Ik zie er echt geen kwaad in, in mijn opmerking.
haha hij is koekoek geworden, ik VIND patser niet echt een scheldwoord maar goed iemand die niet zeker in zijn vel zit KAN het wel verkeerd opvatten (als negatief) Dus zegt meer over hem als over jou...
Nouja een echt scheldwoord is het niet, en hoe jij het omschrijft zou ik het dus sowieso als grapje zien. Maargoed, het woord patser is in mijn ogen niet positief. Dusja als hij idd niet tegen een grapje kan dan heeft hij het opgevat als iets nagtiefs. Zegt genoeg over hem denk ik zo
Ik vind het ook geen echt scheldwoord hoor! Ik zeg ook wel eens 'haha patsertje'.. Dus ja ik vind dat hij koekoek is geworden! En dat zinnetje over het strand slaat ook nergens op dat ie daar boos over wordt
Zwaar overdreven reactie. Ligt niet aan jou hoor, ook die reactie over het strand niet. Hij heeft ff niet zo veel humor denk ik. Of idd gewoon koekkoek.
Ik vind het geen scheldwoord, en zeker niet hoe jij het neer hebt gezet. Wat reageert hij overdreven zeg..
Beetje lullig dat hij zo reageert, is toch grappig bedoeld. Misschien zit hem iets dwars en reageert hij het zo af, maar raar is het wel.
Ik vind patser niet een positief woord Maar als vrienden onder elkaar moet dit toch gewoon kunnen?! Ik noem een van mn vrienden ook wel eens zo, een ander noem ik juist vaak 'ouwe' Volgens mij heeft die vriend van je idd weinig humor of is hij vandaag gewoon met z'n verkeerde been uit bed gestapt
Als ik iemand in real life een patser noem is het niet positief bedoeld maar zou dta ook rustig als opmerking onder een foto zetten met eneknipoog , die vent spoort niet