Hellup ongi toch zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BAS1759, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hoi meiden,

Degene die het forum beetje in de gaten houdt, die kent me van andere topics.

Ik zou vandaag op 14 dpo zitten, maar ik ben gisteren op 13 dpo ongi geworden. Dat is voor mij vroeg. En ik had ook nog steeds de drang om te testen. Zeker omdat ik niet ongi ben zoals ander.
    Jullie raden het al ik zie op de kv test een hele lichte maar roze vage dikke lijn. Wat moet ik nu hiermee. Zou mijn gevoel dan toch kloppen. Ik ben zo bang als het zo is dat het nu alsnog wederom weer mis gaat. Op 10 dpo had ik overigens geen posi test.

Ik kan terouwens geen foto maken voor degene die het gaat vragen, want ik ben de oplader van fototoestel kwijt we zijn aan het verbouwen enz en ik denk ook neit dat ik het op foto krijg.

Wat vinden jullie dat ik moet doen? En wat denken jullie?

xxx Joyce

2. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Bas een streep is een streep, maar als je het niet vertrouw wacht je nog een dag of 2 / 3 en doe er dan nog een heb je weer zo'n vage ga dan naar de HA voor een bloedtest

Toch wel alvast een hele voorzichtige gefeliciteerd en ik duim echt voor je

x

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik zou idd ook morgen of overmorgen nog een testje doen en kijken of het streepje donkerder word. Ik weet niet hoe heftig je ongi is, maar een innesteling kan op een ongi lijken en ook op hetzelfde moment als een ongi komen. Ik hoop dat je streepje duidelijker word en dat je voorgevoel toch uitkomt.

4. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    hoi Bas,

zou nog niet beginnen met panikeren hoor.
    mijn ma had van mijn zus en broer tot aan 3 maand haar ms.
    sommige vrouwen krijgen hun maandstonden door maar daarom is er nog niks mis.
    zou morgen ofzo nog een testje doen of idd ééns bloed laten nemen en dan ben je heel zeker meid.
    hoop alvast dat alles prima gaat en dat je zwanger bent.

knufje

stamperke

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je kan helaas niks anders doen dan even afwachten. Ik had op NOD een pos test, en zelfde avond licht slijmerig bloed verlies, in de ochtend zondag niks en toen smiddags brak het los, althans dat dacht ik, savonds stopte het weer, zo ook ma en di.....kon elke dag af in principe met een maandverbandje, en het was rood en bruin.....bleek later toch een innestelingsbloeding te zijn geweest....zie mijn banner :D
    Dus tja kan alle kanten op. ff afwachten hoe het gaat lopen.
    Maar snap nu wel dat sommige pas later merken dat ze zwanger zijn, leek een lichte ongi bij mij, ook niet normaal.

6. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Nou ja goed zoals jullie kunnen zien in mijn banner heb ik al 5 zwangerschappen achter de rug waarvan alleen onze kleine Bas is geboren. En dit gaat weer anders dan normaal, zoals bij mij altijd en ik vind het toch wel erg spannend want ik kan niet zeggen dat ik echt denk dat ik zeg maar goed zwanger ben, maar ik kan ook niet negatief denken dat het wederom weer fout zit. Ik ga vrijdag weer testen want dan heb ik een vrije dag. Morgen is mijn moeder hier en mijn man wil ik nog niet onnodig gerust maken. Omdat het altijd anders gaat met mij. Ook met zwangerschap van Bas. Dus ik vind het wel fijn dat ik hier bij jullie mijn verhaal en gebeurtenissen kwijt kan. Nu maar hopen dat er vrijdag een duidelijke streep te zien is. Alvast bedankt lieve meiden.

xxx Joyce

7. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
  8. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Met het blote oog zie je ze een stuk beter zelfs zonder te turen.

9. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    betere foto

xxx Joyce

10. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Morgeuh....

Sorry maar ik zie niks op de foto..... maar de foto kan een vertekent beeld geven en de strepen zijn misschien nog heel licht. Doe over een paar dagen nog een keer zo'n testje. Ik vind het wel mega spannend hoor

x

Deel Deze Pagina