Hallo volgens FF haf ik vorige week mijn ei, dit is mijn eerst cyclus sinds mijn curretage op 20 febr jl. Vanavond had ik wat roze afscheiding. Ik kan niet zwanger zijn er heeft geen inseminatie plaats gevonden ivm rust na curretage en geen donor. Maar is mijn LF niet erg kort zo? Of heeft wellicht FF mij ei verkeerd.
Hoi Ricmar, Begint jouw ongesteldheid altijd met roze afscheiding? Want je zou het ook zomaar een keer kunnen hebben, zonder dat je ongesteld wordt. Als ik naar je kaartje kijk, is het enige wat ik verder kan bedenken, dat je eisprong twee dagen eerder is geweest, dus op dag 16, maar dan zou je nog een korte lf hebben (mocht je ongesteld worden). Je temp is vandaag dan wel gedaald, maar hij is nog steeds hoog. Er zit niets anders op dan afwachten wat je temp morgen doet en of je ongesteld wordt! Ik vind je kaartje trouwens wel erg lijken op die van de vorige keer hoor! Vreemd is dat, als het zou kunnen, zou ik denken dat de kans op zwangerschap best groot zou zijn. Hopelijk stijgt je temp morgen weer! Zijn jullie al iets verder met een donor (als ik vragen mag?)? Groetjes Mosa
Helaas is er nog geen donor match dus het zoeken gaat door, inderdaad lijkt mijn kartje erg op die van de vorige keer, met dat verschil dat ik toen een inseminatie had gehad, zo zie je maar dat de tempstijging en een dip eigenlijk niks zeggen, want echt geloof ik weet zeker dat wij geen wonder gaan mee maken... daarbij hebben we rond het ei niet geklust... volgens mij weet het niet eens omdat ik daar niet meer oplet (klinkt dat stom?)
Jammer dat er nog geen match is Ik weet helemaal niet hoe zoiets werkt, maar ik hoop dat jullie binnenkort wel een geschikte donor vinden. Het zou erg jammer zijn als jullie nu weer zo'n tijd moeten wachten! Nu zie je inderdaad dat een dip niets hoeft te zeggen. Volgens mij blijf je altijd wel een heel klein beetje hoop hebben op een wondertje, maar realistisch gezien zal die kans misschien heel klein zijn. Ik vind het helemaal niet stom dat je niet oplet of jullie wel rond je ei klussen, ik denk dat het in jullie situatie juist hartstikke goed is om het allemaal spontaan te houden!
Ja na ca 15 zonder pil en diverse onderzoeken van het zaad ga ik niet uit van een wonder, stiekum hoop je soms natuurlijk wel maar nee, ik reken er echt niet op. Maar veel meiden staren naar de templijst en symptomen, ik voel nu het zelfde als voor mijn positieve test gespannen borsten , en ongipijntjes. rugpijn tja....
nee hier nog geen rode duivels een vandaag ook geen roze veeg, erg vreemd weer misschien is het lichaam toch nog in de war van de curretage
Vandaag hebben de rode duivels pas echt doorgezet, dus ik kan zeggen dat de cyclus toch nog vrij normaal is na een mk met curretage