1e en 2e x meten verschil..

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Linnieke, Nov 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnieke

Linnieke Actief lid

Sep 7, 2009
    172
    0
    0
    Hi Meiden,

Ik zit te wachten op mijn temperatuursverschil, denk namelijk dat ik mijn eisprong net gehad heb.. ( dit weet ik aan de hand van een positieve ovutest ) Maar nu is het zo..
    Eergister had ik 36.7 ( de dag van mijn positieve ovutest) gister had ik 36.6, en vanmorgen 37.0, en daarna heb ik nog een keer gemeten en was het 36.8.. Whaah.. wat moet ik nu aanhouden? De 1e x? Hebben jullie dit ook weleens meegemaakt? 2 x gemeten en 2 verschillende temperaturen? ( Had bij de 1e x het piepje niet gehoord, vandaar nog een keer getempt.. )

Hellup!!

Alvast helemaal bedankt voor de antwoorden...

Grtz. Linda

2. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi de eerste keer omdat als je opstaat en gaat bewegen je temp gaat schomelen ik kan s'ochtends een temp van 36,7 hebben en dan 10 min later 37,2 dus echt de eerste

3. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    je kunt onzeker worden van dat tempen, niet?

heb elke maand ook wel wat. maargoed om je rgerust te stellen. Heb dit wat jij zegt ook meegemaakt. JE moet idd ecght de eerste aanhouden.

Ik temp elke dag 7.30 in bed (je moete tempen voor je opstaat)
    als ik 5 min later temp is ie al een graad lager...
    zo makkelijk veranderd je temp.

succes!

4. Brix

Brix Fanatiek lid

Jan 25, 2009
    1,969
    0
    36
    Bij mij hangt het ervan af welke thermometer ik gebruik.
    De ene werkt langzaam, maar die geeft zo'n beetje altijd het zelfde aan als ik nog een keer meet, dus met deze meet ik maar 1x.
    De andere is veel sneller, maar geeft ook wat verschillende waarden aan steeds. Met deze meet ik altijd 3x en neem dan het gemiddelde.

Share This Page