wie wil er even kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door rebbel, 13 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0

hoi!
    dit is mijn temp kaartje, ik heb hem net pas ingevuld op FF, ik heb geen rood kruis, ik neem aan dat ik dan nog geen eisprong heb gehad?
    sorry als ik een stomme vraag stel! :oops:

alvast bedankt!

liefs rebbel

2. hoihoi
    je stelt geen domme vragen hoor!
    omdat vandaag je temp vrij laag is zou ik zowiezo ff doorklussen want dan zou t zo kunnen dat je vandaag je ei hebt. tot nu toe heb je je ei idd nog niet gehad.
    als je temp nu de komende dagen omhoog gaat dan geeft FF over een paar dagen je kruis.
    suc6
    liefs marieke

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank je wel marieke! :D
    ik had gister avond en vandaag regelmatig steekjes rechts onder in mijn buik, dus ik hoop idd dat het mijn ei is!

liefs rebbel

4. ik hoop het ook voor je! je hebt iig wel goed geklust! al zou ik voor de zekerheid vandaag en morgen ook nog even klussen hahaha

liefs marieke

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    haha! ja zal ik doen idd, maar ik had begrepen dat elke dag klussen niet goed zou zijn? beter om de dag?

zo ben ik de vorige keer zwanger geraakt, maar is helaas mis gegaan.

liefs rebbel

6. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik ben de vorige keer zwanger geraakt toen ik elke dag kluste bijna 1 week lang dus nu gaan we darweer voor

7. ja daar is idd een beetje verwarring over. omdat de een zegt dat als je iedere dag klust het kwaliteit van het zaad slechter word. maar als je naar het SMEP topic kijkt, klussen die JUIST iedere dag rond de eisprong. dus denk dat dat ook t beste is.
    afgelopen maand hebben we dat ook geprobeerd, alleen toen bleek ik mn ei later te hebben...dus 3 dagen geklust, voor de lol en niet voor een kleine haha maar gelukkig hebben we op de dag dat FF mn ei nu aangeeft ook geklust..dus wie weet... hebben iig deze maand ons uiterste best gedaan..

liefs marieke

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oke, nou dan klussen we lekker verder! :)

voor jou is het erg spannend marieke! ik duim voor je!

liefs rebbel

9. dank je, hoop dat t deze maand helpt! :D

liefs marieke

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou ik snap het niet hoor... gister nog voor de zekerheid geklust omdat mijn temp laag was en ik later ook nog rekbaar slijm ontdekte... dus ik dacht dan zal ik vandaag wel mijn eisprong hebben, maar vandaag is mijn temp. ook nog 36.6?
    zou het dan kunnen dat vandaag mijn eisprong is?

liefs rebbel

11. Aan je kaartje te zien zal je temp morgen wel gaan stijgen. Je hebt in ieder geval goed geklust!

Succes!

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He rebbeltje kan idd ook dag 18 zijn. Spannend. Gewoon nog effe doorklussen.

xxx Joyce

13. dan heb je denk ik idd vandaag je ei!
    maar zoals je bij mijn kaartje ziet kan het ook nog zijn dat ie even omhoog gaat en daarna weer naar beneden en dat je over 2 dagen pas je ei hebt.. zit dus niks anders op dat te wachten en door te klussen haha

liefs marieke

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oke thanks meiden! :D
    we klussen en tempen maar gewoon door! ;)
    eergister en gisteravond nog geklust, dus neem aan dat het voldoende is mocht ik vandaag mn eisprong hebben...
    we shall see!

liefs rebbel

Deel Deze Pagina