Temp. stijging

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Muurbloempje, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Hoi ik heb woensdag mijn temp. gemeten 37,1 en nu zaterdag is hij 37,4 en ben 2 dagen overtijd...zegt dat ook iets...?

liefs van mij

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zolang jij niet elke dag temp en vanaf de eerste dag van je ongi kun je er weinig mee meis

3. Muurbloempje

oke dank je voor je antwoord....alles is bij nog nieuw vandaar :oops:

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    geef niks meis

5. het is een vrij hoge temp, als je t zeker wilt weten moet je gewoon even een test doen, maar zoals danjo ook al zei als je niet iedere dag voor dat je opstaat tempt kan je t aan 2 keer tempen niet echt zien sorry!

liefs marieke

6. Muurbloempje

maar is een hoge temperatuur juist dat je ong. gaat worden of meer dat je zwanger zou kunnen zijn?

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Diddl in principe heb je een hoge temp als je zwanger zou zijn dus als ik jou was zou ik lekker dit weekend gaan testen als je tenminste je temp voor het opstaan hebt gemeten want anders zijn ze niet geldig. En stel dat je nou niet zwanger bent dan zou ik zodra je ongi bent geworden je temp gaan bijhouden op dezelfde tijd voordat je opstaat.
    Dan krijg je hopelijk een beetje regelmaat in je cyclus te zien en dan kun je zelfs ontdekken wanneer je eisprong zou kunnen zijn geweest. Als je eisprong hebt dan is temp laag en stijgt de temp de dag erna ineens in de meeste gevallen en dan weet je dat je een eisprong hebt gehad en deze hoge tempen zouden dan in principe ook aan moeten houden totdat je weer ongi wordt. Tussenin is er dan vaak een dip van een dag en dat wordt dan bestempeld als een innesteling.

Hoop dat dit voldoende info is. Succes.

xxx Joyce

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Je temp gaat sowieso omhoog na je ei, of je nou wel of niet zwanger bent. Alleen als je zwanger bent blijft ie hoog en als je ongi er aan komt daalt ie. Je kan hier dus nog helemaal niks van zeggen volgens mij.

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Diddl...enne meid! Heb je een test gewaagd? Ben zo benieuwd!

Liefs en suc6!
    Marjo

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    als het goed is had ik gisteren mijn eisprong en is vandaag mijn temp. hoger. Ben net nieuw hier maar dat klopt dan wel toch?

11. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    wat is een normale temp dan? ik heb gistren gemeten, 36,3 en vandaag 36,5 in de mond...
    nog 3 erbij op... dus 36,6 en 36,8..

ik heb gisteren getest en was niet zwanger...

Deel Deze Pagina