Hoi ik heb woensdag mijn temp. gemeten 37,1 en nu zaterdag is hij 37,4 en ben 2 dagen overtijd...zegt dat ook iets...? liefs van mij
het is een vrij hoge temp, als je t zeker wilt weten moet je gewoon even een test doen, maar zoals danjo ook al zei als je niet iedere dag voor dat je opstaat tempt kan je t aan 2 keer tempen niet echt zien sorry! liefs marieke
Diddl in principe heb je een hoge temp als je zwanger zou zijn dus als ik jou was zou ik lekker dit weekend gaan testen als je tenminste je temp voor het opstaan hebt gemeten want anders zijn ze niet geldig. En stel dat je nou niet zwanger bent dan zou ik zodra je ongi bent geworden je temp gaan bijhouden op dezelfde tijd voordat je opstaat. Dan krijg je hopelijk een beetje regelmaat in je cyclus te zien en dan kun je zelfs ontdekken wanneer je eisprong zou kunnen zijn geweest. Als je eisprong hebt dan is temp laag en stijgt de temp de dag erna ineens in de meeste gevallen en dan weet je dat je een eisprong hebt gehad en deze hoge tempen zouden dan in principe ook aan moeten houden totdat je weer ongi wordt. Tussenin is er dan vaak een dip van een dag en dat wordt dan bestempeld als een innesteling. Hoop dat dit voldoende info is. Succes. xxx Joyce
Je temp gaat sowieso omhoog na je ei, of je nou wel of niet zwanger bent. Alleen als je zwanger bent blijft ie hoog en als je ongi er aan komt daalt ie. Je kan hier dus nog helemaal niks van zeggen volgens mij.
als het goed is had ik gisteren mijn eisprong en is vandaag mijn temp. hoger. Ben net nieuw hier maar dat klopt dan wel toch?
wat is een normale temp dan? ik heb gistren gemeten, 36,3 en vandaag 36,5 in de mond... nog 3 erbij op... dus 36,6 en 36,8.. ik heb gisteren getest en was niet zwanger...