Hallo meiden, Kan iemand mij vertellen waarom ff mij geen horizontale streep geeft? Wanneer ik mijn plusje van mijn ovu test weghaal, dan geeft hij niets meer en zegt zelfs dat er nog geen ei is geweest, maar na dag 16 lijkt dit me toch juist wel duidelijk? En wat betekent een gestippelde rode streep? [img=http://img440.imageshack.us/img440/5025/cyclusoktoberxi5.th.png] Groet Snoozie
Ik kan je foto niet openen..maar een gestippelde lijn betekend dat het niet 100% zeker is of er een eisprong is geweest. Mijn kaartje laatste kaartje geeft ook een stippellijn aan...afwachten maar..
Ik dat FF je BBT niet kan bepalen omdat je een aantal open rondjes hebt en op dagen niet heb getempt. Een gestippelde rode streep krijg je wanneer FF niet zeker is en maakt dan een schatting van je ovu en BBT. FF werkt het best als je elke dag op hetzelfde tijdstip tempt, dus wanneer je wakker wordt. Het loont de moeite om je wekker daarvoor iets eerder te zetten dan dat je opstaat. Succes!
Bedankt voor jullie antwoorden. Maar wat is eigenlijk BBT, de term ken ik nog niet? Jullie ook veel succes! Groet Snoozie
Volgens mij heb je op dag 16 geovuleerd, niet dag 17. Je krijgt geen kruis van FF omdat je op dag 18 en 19 niet getempt hebt. Voor 't zelfde geld was je temp toen weer laag, wie zal het zeggen? Rond je ovulatie moet je echt elke dag tempen. Had je wel echt een positieve ovulatietest? Als dat zo was, kun je er wel vanuit gaan dat je op dag 16 geovuleerd hebt. BBT = basic body temperature = de temperatuur die je 's ochtends meet zonder eerst op te staan of te bewegen.
Bedankt voor je reactie Aquilegia. Ik ben nu weer heel wat wijzer. Uit mijn temp kaartje zou ik ook denken dat ik hem de 16 dag had, maar die middag had ik pas een posi matvare test en de volgende ochtend een posi persona staafje. Beide posi dus, maar je ei springt toch pas altijd na je lh piek, dus dan heb ik hem denk ik pas zaterdag gehad. Ik heb mijn tempkaartjes even in mijn album gezet. Heb gisten (voor NOD) nega getets, maar toch weer een temp stijging vanmorgen.(altijd kwart over 7 voor het opstaan). Dus ik ben benieuwd, verwacht eigenlijk morgen mijn ongi. Groet Snoozie