Maak je eigen FF

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by afrika, Nov 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. afrika

afrika Lid

May 22, 2007
    84
    0
    0
    Dag allemaal,
    omdat het aanmelden bij FF gewoon niet lukte, ben ik aan de slag gegaan met gekleurde pennen en papier, liniaal, etc. Tja, ik had het ook in Excel kunnen doen, maar daar ben ik niet zo goed mee ;)

Anyway, het is me tot nu toe aardig gelukt om FF na te bootsen (en het is ook nog eens heel leuk om te doen, lekker knutselen hihi).

Heb alleen 1 vraagje; wat is de horizontale streep bij FF? Gemiddelde temperatuur ofzo? Ik weet dat de verticale streep het waarschijnlijke ei is, maar de horizontale...?

Die ontbreekt nog op mijn schema namelijk :oops: ;)

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    volgens mij staat de dwarslijn gelijk onder de temperatuur van je ei . Oftewel; na je ei gaat je temp omhoog en dan mag hij niet meer onder die temperatuur komen.
    Bij mij stond die streep tussen de 36,5 en de 36,6 . Mn ei was op 36,6 , maar hij is nadien nog 2 x met een piekje op 36,5 geweest... Maar verder er boven...

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je kunt op www.vruchtbaarheid.org ook een temperatuurkaartje downloaden en uitprinten. Misschien net zo makkelijk als je 't op papier wil doen.

4. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

Sep 27, 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Volgens mij is die streep je basale themp,ong je gemiddelde temp voor ei!

5. afrika

afrika Lid

May 22, 2007
    84
    0
    0
    ok nou dan blijft het duimen nu...
    mijn gemiddelde temperatuur voor mijn ei was 36,3 en na m'n ei 36,7. maar het kan nog alle kanten op he?

Share This Page