ik zie een hele lichte streep en dat is dan echt goed turen.. spannend zeg!! vooral omdat je laatste nog zo klein is... Maar wat jij al zegt.. als het zo is is het zo.. misschien na het weekend weer een test doen en kijken wat die aangeeft!
Ik zie hem ook hoor , maar wat belachelijk dat de huisarts dat zegt dat je tijdens het vloeien niet zwanger kan raken......... Dit kan wel degelijk, alleen is de kans niet heeeel groot. Vloeien na een zwangerschap is nl GEEN menstruatie, het is een wond (van de placenta geloof ik) die moet helen, zodoende kun je dus gewoon een eisprong hebben. Erg dom van de huisarts en zou hem, zelfs als je niet zwanger bent zeker op wijzen.
Het is niet zijn schuld. Hij heeft niet onveilig sex gehad. Zeker nadat je vorige keer zo snel zwanger bent geworden had je beter mortem weten. Succes met testen
Ja getest 1 twijfel en 1 negatief beschouw het maar als niet zwanger test na het weekend wel weer. Vind het wel raar mijn kwaaltjes zijn: Misselijk/overgeven Emotioneel Koud/rillerig Hoofdpijn Menstruatiepijn Duizelig Melk sinds gisteren uit mijn borsten terwijl ik geen BV geef Dik vaginaal slijm/troebele urine En ga zo maar door word er niet goed van als het weer negatief is na het weekend ga ik als nog naar de Huisarts misschien weet hij wat het is
Een aantal kwaaltjes kunnen natuurlijk ook te wijten zijn aan dat je nog heel recent bevallen bent he. Je zit nog boordevol zwangerschapshormonen! maar ja het kunnen idd zwangerschapsklachten zijn. vervelend in elkgeval voor jezelf dat je nog geen echte duidelijkheid heb! Je schreef, 1 neg 1 twijfel.. was die twijfel ook wel een heel licht streepje?
Ja de eerste test zie je heel licht iets in de verte de tweede test met urine erna is negatief. Voelde mij juist hartstikke goed 4 weken na de bevalling en nu opeens paar dagen terug kwamen al deze klachten
Je schrijft dat je geen BV geeft. Dan komt vaak je natuurlijke cyclus weer wat sneller op gang. Kan dus heel goed zijn dat je menstruatie weer in aantocht is. Dat die kwaaltjes daar bij horen. En het kan na een bevalling even duren voor je cyclus weer op gang komt. Je hoeft niet gelijk weer een keurige cyclus van 28 dagen te hebben.
heb je dezelfde urine gebruikt of is de tweede test met andere urine getest? heb je een foto van de eerste test? Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid heb en dat je idd 'gewoon' ongesteld wordt. Je weet natuurlijk ook niet wanneer je ongeveer ongesteld zou moeten worden dus hoever je in je cyclus zit.
Ik hoef helemaal niet te turen!! Ik zag m gelijk en ook op de negatieve foto. Kijk via m'n telefoon.. Ben benieuwd, maar lijkt me echt n positieve test...
maar dan zou dat ook de reden kunnen zijn dat de tweede test negatief was blijft echt nog even spannend voor je!