Hoi Brenda! En ben je al ongesteld geworden? Of ben je al bij de huisarts geweest? Ik hoop voor je dat je hoe dan ook vandaag wat meer duidelijkheid krijg!
Geen ongesteldheid en alle kwaaltjes zijn er nog pas nu zelfs mijn broek niet meer en cup maat gegroeid. Maar de test was negatief dus geen idee waar mijn lichaam last van heeft? Hoop dat ik snel mij beter voel de dokter snapte er ook niks van zat daar te kokhalzen zo misselijk ben ik in de ochtend Bedankt voor alle reacties
wat raar nu heb je voor je gevoel nog steeds geen duidelijkheid dus? Wat heb je met de huisarts afgesproken voor als de kwaaltjes blijven?
Hij wou voor de zekerheid ook geen bloedtest laten doen bij jou? Klaarblijkelijk heb je wel last van klierende hormonen, maar of dat nu ontzwangeren, een naderende ongesteldheid of toch een zwangerschap is, geen idee....
raar brenda, ik moet wel zeggen dat de testen van de ha laat posi aangegeven. dus als je misschien wel met dezelfde soort tests dat ze wel duidelijker zijn! Ik zou nog voor de zekerheid een zo test doen. om te kijken of je weer zo tuur of nega of posi krijgt!
Pff heb het met je te doen.. We zijn op dezelfde datum bevallen maar moet er niet aan denken om nu alweer zwanger te zijn.. Ik hoop dat je hormonen een loopje met je nemen meid..
Hoi, Ik heb vanavond een ovulatietest gedaan.. Is deze nu positief ?? Of toch nog even morgenochtend testen? Ik zit vandaag op cd 74, nog geen menstruatie gehad sinds eind augustus.. Dus hoop dat ik eindelijk mijn cyclus inzichtelijk krijg ..
Ik neem ff een abbo, spannend. Maarre alweer sex terwijl je nog vloeide? Heb je dan geen kans op infecties enzo? Volgens mij mag je niet eens in bad als het vloeien nog niet gestopt is.... Los van het feit dat ik er *echt* niet aan moest denken haha! Verder zie ik wel een streepje op je test, dus wie weet....
Maar op de beschrijving staat : het resultaat is positief als er twee lijnen te zien zijn van dezelfde kleur of als de testlijn donkerder is dan de controlelijn. En negatief als de testlijn niet zichtbaar is of zeer licht roze is. Dus daarom de vraag, het is een lichte donkere streep. En donkerder dan de controlestreep
je test ligt hier niet goed. Hij moet andersom. Je controle streep is het streepje het dichtst bij het blauw.