wie wil er even komen turen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door brenda1987, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    He meiden,

Sorrie dat ik niet eerder reageerde maar probeer het een beetje van mij af te zetten hoop zo op deze manier ongesteld te worden:p
    Maar helaas nog steeds niet!

MamavanSimone: Ik weet nu pas dat het niet mag vrijen terwijl je vloeit maar toen wis ik dat niet mijn huisarts zei namelijk alleen als je vloeit ben je niet vruchtbaar dus ging er vanuit dat ik gewoon sex kon hebben.

Maar goed ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn want misschien hou ik daarom mijn ongesteldheid tegen ( moet toch iets verzinnen ).
    Als ik van het weekend nog steeds kwaaltjes heb en geen ongie dan doe ik wel weer een test heb er nu al 4 verspild en allemaal vage uitslagen:(

Owja en zwanger voel ik mij nog steeds helaas

2. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle

Mijn huisarts zegt dat hij nooit bloedtesten doet dus nu ook niet.
    Hij keek mij ook aan alsof hij er nog nooit van gehoord had:(

3. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Pff... wat een nare/rare man. Volgens mij zei je het zelf eerder al, maar lekker op zoek gaan naar een andere huisarts!

Ik hoop voor je dat je het weekend dan eindelijk duidelijkheid hebt. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent, want zo in onzekerheid leven is ook niets.

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    :( nou zeg, ben je dus eigenlijk nog niets verder.
    en inderdaad nogmaals, leuke huisarts heb jij?! Ben benieuwd of je eind van de week ongesteld ben of dat je dan een duidelijke test heb.

5. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Is er inmiddels al wat meer duidelijk?

6. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle

Heel toevallig ben ik vannacht gaan bloeden:D
    Alleen alle kwaaltjes zijn er nog heb met verloskundige overlegd dit hoort niet bij ontzwangeren dus moet vandaag nog naar huisarts om te kijken wat er mis is.
    En de pil is nu niet verstandig met hormonen dus laat ook gelijk een koperspiraal zetten.
    Hoop dat ik snel weer de oude ben maar ben dus niet zwanger nu:)

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Na toch een geruststelling toch :) succes bij de HA

8. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Echt wel hartstikke leuk die kleintjes maar wil nu even van mijn meiden genieten;)
    Jij nog heel veel succes met de laatste loodjes:D

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Thanx :)

10. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een opluchting voor je Brenda! Succes bij de huisarts, hopelijk is er niks ernstigs aan de hand!

11. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Bedankt! Hoop zelf ook dat het niet iets geks is.
    Mijn lichaam maakt om een 1 of andere reden mega veel hormonen aan.
    Hoop zowiezo dat hij wel een oorzaak kan vinden anders moet ik straks de rest van mijn leven als een hormoonbom rond lopen ( arme man haha )

12. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    hey Brenda,
    ik kwam ook even spieken hoe het nu met je gaat..
    Als ik het goed begrijp ben je niet zwanger, maar ze weten niet waarom je alle zwangerschapskwaaltjes heb toch?
    Hoe was het vandaag bij de huisarts? Heb je je spiraaltje laten zetten? wist niet eens dat dat ook bij de huisarts mocht? ;) Bij mij hadden ze toen in het ziekenhuis eerst een echo gemaakt.. nou ja, hopelijk viel het allemaal een beetje mee!

13. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik ben idd niet zwanger de dokter heeft mijn test gezien en denkt dat het of een zwangerschap is geweest en dat ik nog een beetje last heb van de hormonen. Of als het nog lang blijft aanhouden willen zij mijn lymfe nakijken. De spiraal zetten zij op de laatste dag van mijn menstruatie omdat ik dan minder vloei hij doet het idd zelf.
    Dus voor nu is het gewoon afwachten hoop dat het overgaat en dat ik deze spannende periode achter mij kan laten bedankt voor de interesse!

Deel Deze Pagina