Hallo meiden, Mijn meiden zijn nu 4.5 maand en krijgen sinds ze 4maanden zijn hapjes. Nu wil ik het fruit gaan uitbreide met ook groenten... Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Voor of juist na de fles? Hun schema is al een aantal weken als volgt: 6.30 a 7.00 fles 8.30 a 9.00 fruit hapje (sinds twee weken) 9.00 a 9.30 naar bed 11.30 a 12.00 fles 13.00 a 13.30 naar bed (rond 16.00 a 16.30 wakker. 16.30 a 17.00 fles 19.00 naar bed en dan rond 22.30 nog wakker maken voor n flesje. Tips zijn welkom!
Om 16.30 gaf ik een potje groente en dan een fles er achter aan als toetje zeg maar. Dat advies kreeg ik van het bureau. Mijn zoontje dronk die fles vaak ook nog helemaal leeg. Succes meid
Ik zou het na de fles doen. Van de fles moeten ze nog groeien, de bijvoeding is wat de naam ook zegt, bijvoeding. Zeker tot 6 maanden zou ik het gewoon lekker na een flesje geven of tussen flessen in wanneer ze dan wakker zijn. Hier eet mijn meisje mee sinds ze 5,5 maand is. Ze eet wanneer wij eten eigenlijk, maar zij drinkt ook wanneer ze wil drinken dus een schema is hier vrij ver te zoeken
Ik heb er twee, daarom denk ik automatische sneller in een ritme. Het is wel een ritme die hun eerst zelf een week lang aangaven. Deze beviel mij prima, dus aangehouden en ze doen het er super op! Wij eten rond 18uur, denk dat we ze dan maar mee laten happen Ze eten ook nog niet zoveel hoor, nu doen ze samen met een hapje van 60gram...
Hihi, ja, kan me voorstellen hoor, dat je dan veel sneller een schema hebt! Lijkt me ook bijna niet mogelijk zonder? Mee eten met jullie is ook wel zo gezellig toch? Wij genieten in ieder geval enorm van onze dochter erbij aan tafel. En als jullie samen zijn is het ook makkelijker eten geven denk ik?
Het gaat allemaal vanzelf, en doordat ik alles tegelijk doe met/bij ze is het niet veel anders als 1 wbt tijd. Je moet alleen net wat handiger zijn hahhaa