hallo dames, wie van jullie weet wat het betekent als ff af telt? onder aan mijn kaartje staat in rode blokjes 5 4 3 2 1 T en dan 2 lege blokjes. Aftellen naar de testdatum? of aftellen naar nod? want ik weet dus niet wanneer mijn nod is..kan ik dat ook niet bij ff? Alvast bedankt! Groetjes
FF telt af naar de test datum Je ziet dat er nu een 2 staat en het hokje is roze/rood. Volgens FF zou je normaal vandaag ongesteld worden... dus vandaag NOD... spannend
Vandaag nod? Toch wel...hhmm mihn tem moet eerst omlaag voordat ik onge ga worden...positief dan dus tot nu toe mijn temp gaat altijd 2 dagen voordat ik onge ga woeden naar beneden... Bedankt voor je reactie!
FF zet het teken met deze betekenis:"Forecasted possible start of period" pas op de 17e, dus over 2 dagen. Hoe zit het nou?? Snap er echt helemaal niks meer van...oh ja dat staat bij de 17e en de 18e maar bij de 17e staat ook dat ik moet testen...i am confused...
sorry nog een kleine toevoeging bij de 18e zet hij ook full moon. Ik weet echt niet wat dit allemaal betekend...
Op de 18e wordt het volle maan. Als je een gewone agenda hebt, staat dat ook daarin op 18 april. Sommige vrouwen reageren met hun cyclus op de volle maan. Bij mij is bij volle maan mijn temp extra hoog omdat ik dan extreem onrustig slaap.
ok duidelijk....maar wat nou als ik op de 17e, vandaag dus, niet onge ga worden en wel een lage temp heb maar niet zo laag als anders als ik onge ga worden. Want normaal zit hij rond de 36.4 ofzo, in ieder geval onder de rode lijn en vandaag zit ik nog op 36.8, boven de rode lijn.