Laatste loodjes, even lekker uitgebreid klagen! Wie doet er mee :)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 14januari, 21 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 14januari

14januari Actief lid

9 mei 2018
    256
    213
    43
    Vrouw
    Ik heb de godsganse dag last van maagzuur, of ik nu zit of lig, ongezond of gezond eet, veel of weinig eet. Gisteren heb ik zelfs moeten overgeven omdat het maagzuur zo extreem omhoog kwam. Mijn complete slokdarm voelt alsof de gaten erin worden gebrand.
    De baby denkt dat mijn blaas een trampoline is, dag en nacht, en om de 10 minuten moet ik plassen omdat ik een schop op mijn blaas krijg. Ik heb last van mijn linkerheup en dat straalt door tot aan mijn enkel.
    Ik voel me zo beroerd door die constante pijn en irritaties en ik weet echt niet meer waar ik het moet zoeken.

BAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZO, heerlijk om af en toe even lekker alles eruit te gooien! Wie doet er mee??

Xavv vindt dit leuk.
  2. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    Hahah leuk geschreven, veel minder dat je je zo voelt! Even van je afschrijven kan helpen. Hier eigenlijk niet heel veel te klagen, wil alleen dat de kleine eruit komt! Mijn buik is niet heel big dus voel alles maar dan ook echt alles van de baby. Owja en met het slapen gaan kan ik niet slapen door het harde ademen van mijzelf!! Echt heeeeel vervelend, aangezien ik nooit hard adem en een hekel aan (mijn vriend) heb die wel hard ademt, nu doe ik het zelf:eek: En ik kan niks meer doen overdag, tenminste niet veel.. alles al gedaan en last van hard buiken als ik wat doe:)

Ach nog even zullen we maar zeggen:D

3. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Heel herkenbaar! Hier begint het ook zwaarder te worden... Veel last van maagzuur in de nacht, maar vooral veel kramp en rusteloze benen! En, oh ja, als ik eenmaal wakker wordt 's nachts kom ik niet meer in slaap totdat het ochtend is en ik er ook echt uit moet :confused:

4. Merell90

Merell90 Bekend lid

30 jul 2015
    995
    227
    43
    Vrouw
    Hier ook last van maagzuur, maar (nog) niet zo extreem als jij. Ik neem er gaviscon kauwtabletjes voor in. Werken direct.

En voor die pijn in je heup, even een simpel trucje dat misschien werkt: als je op de bank/stoel zit, even een hand onder je bil plaatsen, je been met gebogen knie een beetje optillen en dan weer gestrekt naar beneden laten zakken, je maakt een soort trap naar voren. Zo til je je heup weer goed in de kom. Bij veel mensen gaan de heupen dagelijks een beetje uit de kom. Als je een klikt hoort en/of voelt, dan weet je dat het weer goed zit.

5. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik ga meeklagen, last van maagzuur, zwangerschaps suiker, nierstuwing en niersteen en deze week 3 kolieken aanvallen gehad.
    Met de kleine gaat alles goed dat is het belangrijkste en heb het er zeker voor over.

6. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Meiden voor die maagzuur kan je omeprazol halen bij de drogist. Werkt perfect

7. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik ben het ook zat! Paar nachten al wakker geworden door buikkrampen en overgeven.. Ik ben al minstens 3 weken verkouden en ik word er helemaal gek van..

Deel Deze Pagina