Tot gisteren echt omo witte testen gehad, ik zit vandaag 14 dagen na pregnyl, dus zeg 13 dagen na eisprong.. Vanmorgen een lichte veeg bloed, een beetje roze maar daarna echt helemaal niks meer, ik heb nog steeds last van mijn (.)(.), maar ook last van wat menstruatie krampen.. Vanmorgen nog wel getest en ik dacht wat te zien, maar omdat ik t zo graag wil twijfelde ik aan mezelf, ik ben toen de was gaan doen en een half uurtje later keek ik en stond er echt een heel licht streepje, ik had de moed al opgegeven omdat ik toch wat buikpijntjes heb. Willen jullie mee kijken?
Ik zie het niet. Maar als je echt zeker weet dat je op 13dpo zit dan had hij denk ik wel donkerder moeten zijn. Maar je weet het nooit natuurlijk. Misschien over 2 dagen nog eens testen?
Ja, dat is 1 dag voor nod toch? Ik denk het wel. Maar je kan er gewoon weinig over zeggen nu denk ik. Maar als je morgen niet ongesteld word, dan kun je die dag daarna nog eens testen. Dan zou hij echt duidelijk zichtbaar moeten zijn.
Hm lastig. Een half uur is buiten de afleestijd. Hoe hij had moeten zijn op 13dpo weet ik niet. Ik heb pas een test gedaan op 16dpo. Ik zou bij twijfel over 2 dagen (je nod?) nog eens testen, maar op deze foto's zie ik helaas niets..
Buiten afleestijd zou die dan alleen donder gekleurd kunnen zijn, ik dacht namelijk al wat te zien..maar op een gegevenmoment ga je zo aan jezelf twijfelen. Ik ga inderdaad over 2 dagen nog eens testen
Ik zie (helaas) ook niks. En buiten de afleestijd zegt het ook niks toch? Ben benieuwd hoe de volgende test is!