Hoi allemaal, Vraag me zo af wat er met mijn meisje is. Normaal lacht ze de hele dag en slaapt zeker s'nachts als een roos. Nu ineens sinds 2 dagen is ze heel de dag aan het miepen en word bij het minste heel erg boos. Ook vanacht werd ze elke keer om het kwartier wakker en dan was het brullen. Normaal word ze s'nachts nooit wakker! Iemand enig idee wat het kan zijn? //ik hoop wel dat het een fase is en dat ik snel mijn kleine lachebekkie weer terug heb, want zo ken ik haar echt niet. Ze is nu 9 maanden en 1 week oud. groetjes
Poeh, tandjes? Sprongetje? Heeft ze pijn aan haar mondje? Overdag miepen klinkt als een sprongetje. Enige hulp daarbij is gewoon lekker veel aandacht geven, veel knuffelen, dan voelt ze zich veilig. Voor de tandjes zou je Dentinox kunnen smeren.
We hebben hier hetzelfde gehad rond die leeftijd. Ze ontwikkelen zich zo vreselijk snel en hebben zeg maar last van hun eigen last. Heel irritant kan het zijn, maar geduld, veiligheid en dikke knuffels werken het best. Het heeft bij ons best een poos geduurd.. ik werd er op een bepaald moment zelf ook heel chagrijnig van.
ik dacht eerst ook een sprongetje maar zou dan niet weten welke bij deze leeftijd. maar zou kunnen. ik zie niks komen aan tandjes en van de eerste 2 heeft ze totaal geen last gehad, zou het kunnen dat ze van andere meer last heeft? Ze is ook echt een beetje agressief. Als je haar bijv. omkleed word ze woest en gaat ze keihard met haar armen slaan en dat is echt niks voor haar.
Ja, het zou ook een sprongetje kunnen zijn. Zo rond de 9 maanden is er één. Was hier ook een pittige periode.
Wat grappig, hier precies hetzelfde! Ook vannacht wakker en in de vooravond miepen in haar slaap. Overdag gaat het dan wel weer goed, maar wel gauwer boos idd, ook verschonen is een ramp...hihi. Mijn dochter is 9 maand en 2 weken nu.. Ik denk dat het toch een fase is, nu ook is ze druk aan het schuiven op de grond, kruipen wil nog niet echt en ze lijkt een beetje gefrusteerd daardoor. Ik denk dat ze daardoor ook wat drukker in haar hoofdje is tijdens het slapen..
Ook ik denk aan een sprongetje...Je dochtertje gaat steeds mee bijleren wat ze in een dag ook weer verwerken moet. Mijne uite dit door 100x op een nacht huilend wakker te worden. Is ook logisch.Ze gaan de wereld anders zien en bekijken krijgen een hoop voor hun kiezen wat in een nachtje verwerkt moet worden aangezien het in de ochtend weer allemaal opnieuw begint.Ze willen dingen kunnen maar daar nog te klein voor zijn dus stukje frustratie komt daar bij kijken wat kan verklaren hoe ze overdags is. Ik zou me niet te druk maken en je kindje begeleiden daar waar nodig en lekker de wereld laten ontdekken op haar manier.
ze had vandaag nog steeds dat bij verschonen dat ze woest werd. maar voor de rest was ze wel vrolijk gelukkig! Want zoals ze gister was leek ze wel een ander kind. Ze ligt nu een half uurtje op bed en het is stil dus hoop op een goede nacht. Ik denk inderdaad dat het toch met verwerken te maken heeft. Ze wil zoveel en kan nog niet veel hahah.